Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Jeg blir aldri venner med folk på jobb. Har hatt flere forskjellige jobber men finner aldri helt tonen for at jeg kunne tenke meg å Være med de privat. synes de alle er kjempeålreite folk og snakker åpent med alle så ingen dårlig stemning. Av en eller annen grunn liker jeg å holde meg litt privat. Forrige stedet jeg jobbet visste folk knapt hvor jeg bodde og at jeg hadde barn etter 2 år. Der jeg jobber nå er det litt mer åpent og det er litt lettere å åpne seg. Alikevel får jeg ikke til å slippe folk inn på private. Har aldri hatt en kollega på facebook heller. Er kanskje litt sær? Vil bare si at vi har et kjempegodt arbeidsmiljø og jeg trives godt der. Hva med dere? Har dere funnet venninner på arbeidsplassen? Anonymous poster hash: bcd75...fee
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Ja det har jeg. Flere ganger Anonymous poster hash: c5a02...98c
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Jeg har alltid vært veldig lukket og slipper ikke jobbfolk inn i priatlivet.. Men i den siste jobben så har jeg åpnet opp litt mer, og endt opp med å få ei venninne som jeg er litt med på fritiden. Vi har barn på samme alder. Begge er mye alene med ungene, så da hender det ofte at vi møtes for å spise middag sammen, eller går på turer med ungene. Veldig koselig. Samtidig får man med seg ting som skjer på jobb på en annen måte. Her så kjenner alle hverandre fra tidligere, siden dette er en bygd, så syns det er greit å kjenne de litt. Anonymous poster hash: 186e4...78e
Mia_73 Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Har flere kollegaer jeg har privat kontakt med, ikke alle som er nære venner da.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Jeg har alltid vært veldig lukket og slipper ikke jobbfolk inn i priatlivet.. Men i den siste jobben så har jeg åpnet opp litt mer, og endt opp med å få ei venninne som jeg er litt med på fritiden. Vi har barn på samme alder. Begge er mye alene med ungene, så da hender det ofte at vi møtes for å spise middag sammen, eller går på turer med ungene. Veldig koselig. Samtidig får man med seg ting som skjer på jobb på en annen måte. Her så kjenner alle hverandre fra tidligere, siden dette er en bygd, så syns det er greit å kjenne de litt. Anonymous poster hash: 186e4...78e Høres koselig ut ☺ blir lettere når man har noe til felles. Er kun Ei på jobben min som er på min alder. Resten er 15-20++ år eldre enn meg. Men det Bør nødvendigvis ikke ha så mye å si. Jeg har venninner fra Før som er 10-15 år eldre enn meg. H.i Anonymous poster hash: bcd75...fee
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Ja, vi er sammen litt privat også. Var nettopp i Spania på jentetur med to av de Anonymous poster hash: 32090...5f8
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Nei, jeg er ikke det. De er supre folk, arbeidsmiljøet er strålende, vi har hverandre på Facebook og vi finner stadig på ting utenom jobb - men da som en hel jobbgruppe, ikke som venner. Det er flere jeg godt kunne ha videreutviklet til private venner, men jeg lar være. Jobben vår er ekstremt psykisk belastende (barnevern) og jeg vil helst ha helt pause fra den på fritiden. Anonymous poster hash: 6202d...40d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 Har gjennom 19år på jobb kun funnet en jeg har vært sammen med privat. En av mine beste venner, selv om vi ikke jobber sammen lengre. Tror nok vi hadde vært venninner uansett hvor vi hadde møttes. Andre kollegaer er veldig hyggelige å ha på jobb, men stopper der. Anonymous poster hash: 2e3e8...736
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Nei liker dessverre ingen av de nye kollegaene mine. De er alle nesten i 50 åra og ganske sure. De er ikke serviceminded i det hele tatt og vi jobber i et serviceyrke. Takk gud for at jeg snart skal ut i mammaperm og søke meg til nye jobber når den nærmer seg slutten. På min gamle jobb var jeg gode venner med flere! Hadde et fantastisk miljø der. Dessverre ble vår avdeling nedlagt så vi var 15 stykk som mistet jobben der. Anonymous poster hash: ae599...e9b
Salla Skrevet 21. mai 2015 #10 Skrevet 21. mai 2015 Ja, det er tre damer jeg treffer på fritiden. Hun ene har jeg også reist på et par turer med :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå