Gå til innhold

Har ett dilemma.Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden mandag har jeg holdt på bleieavenning,det er ikke akkurat noen fremgang enda men han godtar hvertfall å bruke truse istedenfor bleie nå.

Men i helgen skal barnefaren ha sønnen sin å da forlanger han at jeg er med til han hele helgen ettersom vi holder på med bleieavvenning,å da mener at jeg må være der.

Jeg har sagt at jeg kan komme inn på lørdag og være der hele søndagen også,men at fredag har jeg ingen mulighet til å komme for da har jeg lovet å komme på jentekveld.

Men han sier at det er min plikt som mamma å være der når vi holder på noe så viktig som bleieavvenning,snakk om å være hjelpeløs! Mannen er 34 år!

Hva gjør jeg?

Holder avtalen jeg har om jentekveld? Eller være med på samvær så ikke far tar på småen bleie igjen?

Far gjør alltid det som er lettest så er ganske sikker på at han tar på småen bleie igjen hvis jeg ikke er med på fredag.

Er veldig kjedelig om han ødelegger det meg og barnehagen har jobbet med hele uken for å få han bleiefri.

Anonymous poster hash: c271c...775

Tuller du, så hjelpesløs er det ikke lov å være når man er pappa, jeg blir målløs. Jeg tror nesten jeg hadde sagt at hvis ikke han gidder å følge det opp, så kommer han ikke. Jeg hadde ikke blitt med, hadde ikke latt meg manipulere av en sånn latsabb

Anonymous poster hash: b12df...c27

Nei jeg liker ikke å gi han viljen sin for han har ingenting med å komme å KREVE sånne ting som det der.

Når det var juletrefest på jobben hans der barna skulle være med så KREVET han at jeg var med,ettersom dette var sånne aktiviteter som er for begge foreldrene.

Når jeg nektet å være med så begynte han med drittslening å kallet meg for dårlig mamma hehe!

Sier jo litt om hvor barnslig han er når han ikke får viljen sin.

Om han krever at det det så viktig at du er med ham i helgen så burde vel pappaen også være med dere i ukedagene for å hjelpe til? Siden dere skal være to om "slike ting"?

Hehe veldig godt poeng!

Men her syns han det er en selvfølge at jeg gjør alt sånt.

Da må du slutte å gi etter for han

Anonymous poster hash: b12df...c27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...