Gå til innhold

Er virkelig Peppes barnemeny så elendig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ut å spise med foreldrene mine i morgen og de kommer sikkert til å la oss velge hvor, jeg tenkte på Peppes så jeg sjekket barnemenyen. Vi har en sønn som ikke tåler tomat. Og barnemenyen på nett har jo bare spearribs, noe han garantert ikke liker, og barnepizza. Har de virkelig ikke noe annet til barn? Han er 2 år. Ikke alle barn liker pizza. Vi får spise en annen plass da :)

Anonymous poster hash: b029e...2cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det å klage på at en pizzakjede serverer mest pizza litt som å klage på at mcdonalds serverer mest hamburgere?

Anonymous poster hash: 226d5...b2c

Skrevet

Vi skal ut å spise med foreldrene mine i morgen og de kommer sikkert til å la oss velge hvor, jeg tenkte på Peppes så jeg sjekket barnemenyen. Vi har en sønn som ikke tåler tomat. Og barnemenyen på nett har jo bare spearribs, noe han garantert ikke liker, og barnepizza. Har de virkelig ikke noe annet til barn? Han er 2 år. Ikke alle barn liker pizza. Vi får spise en annen plass da :)

Spearribs på barnemeny?

Anonymous poster hash: 9ae03...6b5

Skrevet

Er ikke det å klage på at en pizzakjede serverer mest pizza litt som å klage på at mcdonalds serverer mest hamburgere?Anonymous poster hash: 226d5...b2c

Haha visste at noen ville skrive det ;) Til barn så syns jeg at de burde ha flere alternativer, har ikke klaget på pizzan, jeg elsker pizza. Og MacDonalds har ikke kun burgere. Og Peppes har faktisk flere andre retter enn pizza, men til voksne.

Skrevet

Signerer over her; det er en PIZZArestaurant. Gå på Egon da, eller noe lignende? Og hvis du bestemmer for ham at han ikke liker pizzaen på Peppes så får han jo et spennende kosthold...

Anonymous poster hash: e124a...77a

Skrevet

Vi skal ut å spise med foreldrene mine i morgen og de kommer sikkert til å la oss velge hvor, jeg tenkte på Peppes så jeg sjekket barnemenyen. Vi har en sønn som ikke tåler tomat. Og barnemenyen på nett har jo bare spearribs, noe han garantert ikke liker, og barnepizza. Har de virkelig ikke noe annet til barn? Han er 2 år. Ikke alle barn liker pizza. Vi får spise en annen plass da :)Anonymous poster hash: b029e...2cd

Spearribs på barnemeny? Anonymous poster hash: 9ae03...6b5
Jepp https://www.peppes.no/pp13/wicket/bookmarkable/no.peppes.pepp2013.bestill.PeppesSeksjonPage?44&id=4

Skrevet

Peppes er en billig pizzakjede, en kan ikke forvente det helt store. 

Anonymous poster hash: 09272...bc3
Skrevet

Peppes er en billig pizzakjede, en kan ikke forvente det helt store. 

Anonymous poster hash: 09272...bc3

Så veldig billig er det da ikke..

Anonymous poster hash: 75461...419

Skrevet

Signerer over her; det er en PIZZArestaurant. Gå på Egon da, eller noe lignende? Og hvis du bestemmer for ham at han ikke liker pizzaen på Peppes så får han jo et spennende kosthold... Anonymous poster hash: e124a...77a

Jeg har ikke sagt at han ikke liker pizza, han elsker pizza, men vi fikk vite for få uker siden at han ikke tåler tomat, du vet at det er tomat på pizza? Jeg nevnte at han ikke tåler det i hovedinnlegget.

Han liker ikke kjøtt noe særlig så jeg vet at spearribaen vil han neppe like. Hjemme så gir vi han kjøtt han ikke liker i håp om at han vil like det en dag, men når vi er ute og spiser så vil jeg at han skal kunne få noe han liker. Så får heller du spandere mat på ungene dine som de ikke liker når dere en sjelden gang er ute og spiser. Vi er iallefall sjeldent ute og spiser.

Noen her som har spist på Peppes i det siste og som gidder å svare på det jeg faktisk spør om? Kansje de har mer i restaurantene enn på nettsiden. Jeg har lyst på pizza, men får vel dra en annen plass :)

Skrevet

Signerer over her; det er en PIZZArestaurant. Gå på Egon da, eller noe lignende? Og hvis du bestemmer for ham at han ikke liker pizzaen på Peppes så får han jo et spennende kosthold... Anonymous poster hash: e124a...77a

Jeg har ikke sagt at han ikke liker pizza, han elsker pizza, men vi fikk vite for få uker siden at han ikke tåler tomat, du vet at det er tomat på pizza? Jeg nevnte at han ikke tåler det i hovedinnlegget.

Han liker ikke kjøtt noe særlig så jeg vet at spearribaen vil han neppe like. Hjemme så gir vi han kjøtt han ikke liker i håp om at han vil like det en dag, men når vi er ute og spiser så vil jeg at han skal kunne få noe han liker. Så får heller du spandere mat på ungene dine som de ikke liker når dere en sjelden gang er ute og spiser. Vi er iallefall sjeldent ute og spiser.

Noen her som har spist på Peppes i det siste og som gidder å svare på det jeg faktisk spør om? Kansje de har mer i restaurantene enn på nettsiden. Jeg har lyst på pizza, men får vel dra en annen plass :)

De har jo pizza på egon også

Anonymous poster hash: 75461...419

Skrevet

Spis hjemme da. Du høres som en sutrete person....

Anonymous poster hash: f81fd...db1

Skrevet

Du er jo helt på snurr, HI 😂

Anonymous poster hash: a44f9...ee5

Skrevet

Ta med matpakke til ungen da så er problemet løst!

Anonymous poster hash: df87b...cde

Skrevet

Spis hjemme da. Du høres som en sutrete person....Anonymous poster hash: f81fd...db1

Blir irritert når folk mener at jeg må gi sønnen min pizza fordi de ikke har lest at der dreier seg om allergi. Noe jeg hadde nevnt.

Blir ikke hjemme fordi du vil det, vi skal ut og kose oss, men ikke på Peppes :)

Skrevet

Jeg har ikke sagt at han ikke liker pizza, han elsker pizza, men vi fikk vite for få uker siden at han ikke tåler tomat, du vet at det er tomat på pizza? Jeg nevnte at han ikke tåler det i hovedinnlegget.Han liker ikke kjøtt noe særlig så jeg vet at spearribaen vil han neppe like. Hjemme så gir vi han kjøtt han ikke liker i håp om at han vil like det en dag, men når vi er ute og spiser så vil jeg at han skal kunne få noe han liker. Så får heller du spandere mat på ungene dine som de ikke liker når dere en sjelden gang er ute og spiser. Vi er iallefall sjeldent ute og spiser.Noen her som har spist på Peppes i det siste og som gidder å svare på det jeg faktisk spør om? Kansje de har mer i restaurantene enn på nettsiden. Jeg har lyst på pizza, men får vel dra en annen plass :)Anonymous poster hash: b029e...2cd

De har jo pizza på egon også Anonymous poster hash: 75461...419
Er den god?

Skrevet

Men det går jo an å be om å få pizza'en uten tomat da

Anonymous poster hash: 9ae03...6b5

Skrevet

Du er jo helt på snurr, HI Anonymous poster hash: a44f9...ee5

fordi jeg ikke vil gi sønnen min pizza som han ikke tåler eller spearribs? Han er som jeg skrev 2 år, mange 2-åringer er kresne

Skrevet

Hvis du ringer dem, så lager de gjerne en pizza uten tomatsaus, har vi gjort med barnehagen flere ganger. Går så bra så, hvis han ikke tåler tomat så er det lurt å bli litt løsningsorientert. Ellers kan du også få alt som finnes på voksenmenyen i en liten porsjon, aldri noe problem... Beklager at jeg svarer og prøver å hjelpe.

Anonymous poster hash: e124a...77a

Skrevet

Jeg har ikke sagt at han ikke liker pizza, han elsker pizza, men vi fikk vite for få uker siden at han ikke tåler tomat, du vet at det er tomat på pizza? Jeg nevnte at han ikke tåler det i hovedinnlegget.Han liker ikke kjøtt noe særlig så jeg vet at spearribaen vil han neppe like. Hjemme så gir vi han kjøtt han ikke liker i håp om at han vil like det en dag, men når vi er ute og spiser så vil jeg at han skal kunne få noe han liker. Så får heller du spandere mat på ungene dine som de ikke liker når dere en sjelden gang er ute og spiser. Vi er iallefall sjeldent ute og spiser.Noen her som har spist på Peppes i det siste og som gidder å svare på det jeg faktisk spør om? Kansje de har mer i restaurantene enn på nettsiden. Jeg har lyst på pizza, men får vel dra en annen plass :)Anonymous poster hash: b029e...2cd

Men det går jo an å be om å få pizza'en uten tomat da Anonymous poster hash: 9ae03...6b5
Jo men vi kan heller spise en annen plass, så nå at Egon tilbyr mye mer til barn

Skrevet

fordi jeg ikke vil gi sønnen min pizza som han ikke tåler eller spearribs? Han er som jeg skrev 2 år, mange 2-åringer er kresne

Nei, du er ikke på snurr fordi du ikke vil gi din allergiske sønn pizza eller spareribs, men du er helt på snurr fordi du blir gretten og sutrete over at en pizzakjede primært serverer pizza..

Anonymous poster hash: a44f9...ee5

Skrevet

Noen her som har spist på Peppes i det siste og som gidder å svare på det jeg faktisk spør om? Kansje de har mer i restaurantene enn på nettsiden. Jeg har lyst på pizza, men får vel dra en annen plass :)Anonymous poster hash: b029e...2cd

Hvis du ringer dem, så lager de gjerne en pizza uten tomatsaus, har vi gjort med barnehagen flere ganger. Går så bra så, hvis han ikke tåler tomat så er det lurt å bli litt løsningsorientert. Ellers kan du også få alt som finnes på voksenmenyen i en liten porsjon, aldri noe problem... Beklager at jeg svarer og prøver å hjelpe.Anonymous poster hash: e124a...77a
hvorfor beklager du? Takk for tipset, visste faktisk ikke at man kan bestille det på forhånd eller få "voksenmat" i mindre posjoner.

Skrevet

fordi jeg ikke vil gi sønnen min pizza som han ikke tåler eller spearribs? Han er som jeg skrev 2 år, mange 2-åringer er kresneAnonymous poster hash: b029e...2cd

Nei, du er ikke på snurr fordi du ikke vil gi din allergiske sønn pizza eller spareribs, men du er helt på snurr fordi du blir gretten og sutrete over at en pizzakjede primært serverer pizza.. Anonymous poster hash: a44f9...ee5

Hehe du om det, jeg er ikke sur pga det, jeg ble overrasket. De har flere alternativer til voksne som ikke er pizza, så hvorfor ikke til barn?

Skrevet

Be om ein liten porsjon frå voksenmenyen. Det sikraste om ein vil unngå pizza er imidlertid å ikkje oppsøke pizzarestaurantar.

Ellers går det også an å be om pizza utan tomatsaus.

Skrevet

Mener det er mere, men skal ikke si helt sikkert da de nylig endret meny.

Men, Peppes er ganske gode på allergier (noen av dem ihvertfall), så det bør være mulig å få til pizza uten tomat

Anonymous poster hash: b1a3d...b25
Skrevet

Be om ein liten porsjon frå voksenmenyen. Det sikraste om ein vil unngå pizza er imidlertid å ikkje oppsøke pizzarestaurantar.

Ellers går det også an å be om pizza utan tomatsaus.

Jo men som jeg allerede har nevnt så syns jeg at de kunne hatt annet på barnemenyen siden de har så mye mer til voksne som ikke er pizza. Takk for tipset, jeg visste ikke før jeg startet denne tråden at man kan be om noe fra voksenmenyen i mindre posjoner. Ingen har fortalt meg det før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...