Gå til innhold

Hvem er mammaen til Gabriel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyr løs!

 

Anonymous poster hash: 55b7a...adf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En etterdilter og ei masaræv.

Skrevet

Mammaen til Gabriel er snill og hyggelig. Hun jobber nok innen helsesektoren :)

 

Anonymous poster hash: 115a4...0b4

Skrevet

Haha jeg må jo si at dere har litt rett begge to!

 

Anonymous poster hash: 55b7a...adf

Skrevet

Kristen!

 

Anonymous poster hash: 460b0...b16

Skrevet

Sur, hilser ikke ;)

 

Anonymous poster hash: 508b8...9ad

Skrevet

Manipulerende og gjør alt for at ting skal gå hennes vei. Lever på staten.

Skrevet

Drittkåt, ligger med alle. Elsker yngre gutter under konformasjonsalder.

 

Anonymous poster hash: 0f4da...b3b

Skrevet

Jeg er mamman til Gabriel og er ingenting av de tingene annet snill og hyggelig. Forresten , etterdilter er alle som ikke finner opp ett nytt navn da...

 

Anonymous poster hash: aaca2...d91

Skrevet

Jeg er mamman til Gabriel og er ingenting av de tingene annet snill og hyggelig. Forresten , etterdilter er alle som ikke finner opp ett nytt navn da...

 

Anonymous poster hash: aaca2...d91

Jeg vet kun om ei som har det navnet til ungen sin, og hun er det jeg skrev.

Betyr ikke at du er det😉 (med mindre du er henne da😜)

Skrevet

Mamman til Gabriel er ei rødhåret berte fra oslo øst

 

Anonymous poster hash: e6110...947

Skrevet

Vel er ikke meg for jeg lever ikke på staten 😃 er rødhåret da... Men ikke naturlig rødt desverre hehe

 

Anonymous poster hash: aaca2...d91

Skrevet

Naboen min var gammel da hun fikk han, sur og masete. Sønnen hennes er selvsagt helt perfekt og gjør aldri noe galt, andre barn er jævelunger, alle sammen. Ekstremt kristen er hun også, og samler bygdas lille rare menighet i stua hver fredag for å be sammen. Kjører rundt i en liten bil der det står "Jesus lever" på hele baksiden, og noen små ord som "Gud passer på, be til Gud, gud er fantastisk, Jesus lever" osv. Altså, veldig annerledes enn de andre jeg kjenner.

 

Finnes sikkert hyggelige damer med bar som heter Gabriel, har bare ikke vært helt heldig med nabodamen.

 

Anonymous poster hash: 8174c...581

Skrevet

Deg

 

Anonymous poster hash: 39880...d72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...