Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Fyr løs! Anonymous poster hash: 55b7a...adf
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Mammaen til Gabriel er snill og hyggelig. Hun jobber nok innen helsesektoren Anonymous poster hash: 115a4...0b4
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Haha jeg må jo si at dere har litt rett begge to! Anonymous poster hash: 55b7a...adf
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Kristen! Anonymous poster hash: 460b0...b16
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Sur, hilser ikke Anonymous poster hash: 508b8...9ad
¤Hippie¤ Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Manipulerende og gjør alt for at ting skal gå hennes vei. Lever på staten.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 Drittkåt, ligger med alle. Elsker yngre gutter under konformasjonsalder. Anonymous poster hash: 0f4da...b3b
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Jeg er mamman til Gabriel og er ingenting av de tingene annet snill og hyggelig. Forresten , etterdilter er alle som ikke finner opp ett nytt navn da... Anonymous poster hash: aaca2...d91
¤Hippie¤ Skrevet 21. mai 2015 #10 Skrevet 21. mai 2015 Jeg er mamman til Gabriel og er ingenting av de tingene annet snill og hyggelig. Forresten , etterdilter er alle som ikke finner opp ett nytt navn da... Anonymous poster hash: aaca2...d91 Jeg vet kun om ei som har det navnet til ungen sin, og hun er det jeg skrev. Betyr ikke at du er det😉 (med mindre du er henne da😜)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #11 Skrevet 21. mai 2015 Mamman til Gabriel er ei rødhåret berte fra oslo øst Anonymous poster hash: e6110...947
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #12 Skrevet 22. mai 2015 Vel er ikke meg for jeg lever ikke på staten 😃 er rødhåret da... Men ikke naturlig rødt desverre hehe Anonymous poster hash: aaca2...d91
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #13 Skrevet 22. mai 2015 Naboen min var gammel da hun fikk han, sur og masete. Sønnen hennes er selvsagt helt perfekt og gjør aldri noe galt, andre barn er jævelunger, alle sammen. Ekstremt kristen er hun også, og samler bygdas lille rare menighet i stua hver fredag for å be sammen. Kjører rundt i en liten bil der det står "Jesus lever" på hele baksiden, og noen små ord som "Gud passer på, be til Gud, gud er fantastisk, Jesus lever" osv. Altså, veldig annerledes enn de andre jeg kjenner. Finnes sikkert hyggelige damer med bar som heter Gabriel, har bare ikke vært helt heldig med nabodamen. Anonymous poster hash: 8174c...581
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå