tingeling1234 Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Hvordan blir man sensor til både muntlig og skriftlig eksamen og er det godt betalt?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Eh.... Sensor, da må du kanskje være utdannet lærer først...😉 Anonymous poster hash: 201d8...bd3
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Du blir lærer/ lektor/ professor. Og det kan inngå som en av arbeidsoppgavene dine. Anonymous poster hash: f697f...48f
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Som de andre sier må man være lærer dersom det er snakk om ungdomsskole eller VGS. Med mindre det er snakk om privatist blir man trukket ut som sensor til muntlig fra en liste skolen sender inn. På de fleste skoler kan man skrive seg på listen, ev. reservere seg. Jeg jobber som lærer i VGS og fikk brev i dag om at jeg skal være muntlig sensor i juni. Dersom man vil være sensor ved privatisteksamener kan man melde seg til det utenom. Det er ikke noe videre godt betalt å være sensor i forhold til arbeidet man gjør, spesielt ikke skriftlig. Muntlig utgjør også mest en symbolsk sum. Jeg har vel pleid å få utbetalt ca 1500 kr for en dag, men muntlig er mindre krevende enn skriftlig dersom man bare kan faget sitt. Som eksaminator får man ikke noe ekstra betalt, verken på muntlig eller skriftlig eksamen. Anonymous poster hash: 0f039...035
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå