Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Er så dritt lei av å skade meg eller ødelegge ting. Bare idag så har jeg gått rett på et dørhåndtak hardt så jeg fikk vondt i armen, smelt igjen døra på fingeren og knust et glass i vasken på badet. Jeg gjør sånne ting hver dag. Var ikke sånn før, mistenker at det har noe med graviditeten å gjøre. For litt siden mista jeg en skål med barnemat i gulvet og. Sparker borti kanter med tærne, slår meg, flere som har det sånn ? Anonymous poster hash: caa7f...7e2
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 sjekka synet i det siste? Anonymous poster hash: 0cd09...94d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 sjekka synet i det siste? Anonymous poster hash: 0cd09...94d Ja, det er helt bra Anonymous poster hash: caa7f...7e2
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Jeg kræsjet en del inntil kanter og dørhåndtak når magen ble stoooor, men det var mer at jeg ikke klarte å beregne størrelsen min Det går nok snart over Anonymous poster hash: d36ca...370
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Jeg gjorde sånt og, fra begynnelsen av graviditeten så det var ikke magen sin skyld. Det verste var å tømme oppvaskmaskinen fordi jeg bommet på skaphyllene, og å gå på do i mørket av natta, jeg kræsjet i alt mulig. Når jeg ikke er gravid så har jeg full kontroll i mørket og når jeg tømmer oppvaskmaskinen Er ikke noe galt med synet mitt, men gravide kan få dårligere syn. Men siden jeg sleit i mørket da og ikke nå, så var det neppe aynet mitt som var problemet. Tror det var redusert retningssans, også redusert kontroll på armene. Anonymous poster hash: ef59f...e77
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Jeg var slik da jeg gikk gravid... Slo meg, ting ramlet ut av hendene, jeg veltet hele kaffeglasset osv. Det gikk over heldigvis! Anonymous poster hash: 0e871...d81
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Ja, har blitt veldig klønete! Mister ting i gulvet hele tiden.. Anonymous poster hash: ccd95...1db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå