Gå til innhold

Hva har dere nedi vogna nå og om sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lueer på hva dere har nedi vogna nå og om sommeren? Har gått over til sportsdelen på emmaljunga-vognen vår og synes det er så stusselig nedi der nå..... har vognpose som straks pakkes bort. Blir lammeskinn alt for varmt, puster det godt eller er det bare noe noen sier?

Bruker dere dyne i sportsvognen?

Takknemlig for svar :-)

Anonymous poster hash: 1dcdb...060

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skinn, pute og dyne

Anonymous poster hash: 90bd2...e39

Skrevet

Nå kommer ikke min lille før i slutten av sommeren, men med de andre to brukte jeg skinn året rundt, både i vogn og i senga. Var det varmt holdt det med body og helse teppe eller dyne eller bare bleia og helse teppe, opplevde aldri at skinnet gjorde babyen klam... De anbefaler jo skinn fordi det reguleres etter temperaturen...... Nå har jeg skinn fra nøstebarn som jeg er veldig fornøyd med😊

Anonymous poster hash: 56d14...bcd

Skrevet

Vi bruker skinn + dyne i barnehagen. Trondheim

Anonymous poster hash: 20b43...f68
Skrevet

Skinn, pute og dyne. Trondheim her og

Skrevet

Skinn, dyne nå. Men til sommeren bare helseteppe eller ikke noe

Anonymous poster hash: 39275...128

Skrevet

kommer an på hva han har på seg, han ligger stort sett bare i vår jakke, og tynn lue og joggedress eller buske og genser,men han er over 2 år, blåser det,har han tynt pledd,og det er mer enn nok

Skrevet

kommer an på hva han har på seg, han ligger stort sett bare i vår jakke, og tynn lue og joggedress eller buske og genser,men han er over 2 år, blåser det,har han tynt pledd,og det er mer enn nok

Han ligger i vår jakke? Hvem er det?

Ser du ikke selv at det heter vårjakke?

Anonymous poster hash: 39275...128

Skrevet

Jeg bruker alltid skinn. Syntes det var mindre klamt om sommeren enn det var for barnet å ligge rett i vogna. Bruker så et strikketeppe oppå. Noen ganger i ull, andre dager i bomull. På de varmeste dagene om sommeren så legger jeg oppi ett av mine tynne skjerf/sjal, sånn at barnet kan ha noe over seg når ser sover, som ikke er så varmt og somer lett å sparke av.

Babyen har inneklær (body, bukse og sokker ) samt en lue på seg. På kalde dager tar jeg også på en strikkejakke.

Men jeg har varmblodige barn har jeg oppdaget. Alle i barselgruppa brukte dunpose og ulldress når min lå med babystrikketeppe i kun inneklær.

Anonymous poster hash: a10d1...adc

Skrevet

Nå: Skinn og dyne

På sommeren: Alt etter vær, vind og tid på døgnet, dyne, pledd eller bare helseteppe.

Anonymous poster hash: 7a319...9ed
Skrevet

Bytter på fra dag til dag.. 

- Ullteppe til å sitte på
- Ullteppe til å sitte på + dyne
- Digert ullteppe som både sittes på og brettes rundt
- Ingenting
- Kun dyne

Anonymous poster hash: 89f56...58f
Skrevet

Han ligger i bag. Bruker lammeskinn med et tynt ullpledd under, og en sommerdundyne over. Sover i lue, bukse, body og sokker. Tar på en strikkejakke og votter om det er kaldt. I Trondheim.

Anonymous poster hash: 1c401...475

Skrevet

Om sommeren brukte jeg en dyne, eller et teppe oppå ungen. Men det var når jeg hadde babyer, og det var sommer. Dette er ikke noe sommer, og tror faktisk jeg hadde brukt ull pose. Var fem grader da jeg sto opp i dag. Bergen.

Anonymous poster hash: b76b7...d13
Skrevet

Jeg må si jeg fortsatt bruker skinn og voksipose. Holder med body og strømpebukse nå, men her er det fortsatt kaldt! Utenfor Bergen. Sommertid har jeg tidligere brukt et håndkle: laken i bunn og helseteppe/ tynt sjal oppå. Synes skinn blir varmt og kløende.

Anonymous poster hash: 37f7b...164

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...