Gå til innhold

Noen som vet angående søknad om foreldrepenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knote knote.

De blir jo aldri bedre disse skjemaene.... Det blir fjerde gang jeg fyller ut et nå, men sist var det ikke så ille siden jeg fikk "lønn" direkte fra nav så de satt med alle opplysningene.

Så det jeg lurer på er om det ikke går an å sende inn lønnslipper istedet for at jeg må legge ved et inntektsskjema fra arbeidsgiver.

Jeg har jo ALT klart, unttat det der skjemaet fra arbeidsgiver, det skal alltid være noe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Lønnslipp holder ikke. 

Anonymous poster hash: 0b3d9...fa5
Skrevet

Ja, jeg forstod jo nesten det. 
Ugh, da blir det nye ringerunder altså.

Skrevet

Hm, jeg forsto det sånn at arbeidsgiver sender det skjemaet. Må jeg få det fra arbeidsgiver og sende det til NAV?

Anonymous poster hash: 6e220...466

Skrevet

Hm, jeg forsto det sånn at arbeidsgiver sender det skjemaet. Må jeg få det fra arbeidsgiver og sende det til NAV?

Du må gi skjemaet til arbeidsgiver som fyller det ut og returnerer det til deg. Deretter må du sende det til NAV. 

Skrevet

Du må gi skjemaet til arbeidsgiver som fyller det ut og returnerer det til deg. Deretter må du sende det til NAV.

Så tungvint! Jeg har tre uker til termin og har ikke gjort dette :o

Skrevet

Her var det arbeidsgiver son sendte det inn til NAV etter at jeg hadde søkt arbeidsgiver om permisjon. Jeg trengte ikke gjøre noe.

Anonymous poster hash: 175fb...5b6

Skrevet

Jeg sendte mitt direkte til regnskapsfører, sjefen sa det var best. Ba også om at de returnerte det til meg da det var det nav anbefalte. For da fikk jeg levert alle papirene samlet.

Hun sa det som kunne ta tid var hvis det ble rot i papirene. Så hun anbefalte at jeg leverte alt sammen med søknaden selv.

Jeg fikk svar veldig fort.

Anonymous poster hash: bd14a...f20

Skrevet

Så tungvint! Jeg har tre uker til termin og har ikke gjort dette :o

Tungvint ja..... 

Skrevet

Her hadde arbeidsgiver det liggende, fylte ut og sendte inn. Ring arbeidsgiver du 😉

Skrevet

Snakket med arbeidsgiver. De har visst gjort dette selv, så da håper jeg at det er i orden. Får vel dobbeltsjekke med nav.

Skrevet

Her så sender arb.giver inn skjema til nav jeg gjorde ingenting!

Eller jo jeg måtte ringe arb.giver og etterlyse det ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...