Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Har en venninne som hadde konfirmant 2 uker før min. Jeg har gidd kort med 300 kr. Ikke fått noe fra henne til min. Selv om det ble sagt at hun skulle legge i postkassen den helgen. Ikke hørt fra henne siden. Og hadde rund dag i november og ikke fått gave. Hun hadde i sommer og fikk 500 kr + liten gave. Må si jeg blir skuffet. Hvilke venninne er dette tenker jeg for meg selv??? Ikke bare pga gavene bare sånn at det er sagt. Anonymous poster hash: e8b73...961
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Ingen svar??? Anonymous poster hash: e8b73...961
Mamalarma Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Både ja og nei angående å være skuffet. Ja, til at hun sa at hun skulle legge i postkassen, men ikke har gjort det. Nei, fordi gir du gave for å få gave tilbake? Kanskje hun rett og slett har glemt å levere gaven, at noe kom i veien. Har du snakket med venninnen din? At du vet at hun bare ikke har gjort det? Eller har du ikke snakket med henne, så kanskje hun er syk, har glemt det, tror at mannen har gjort det, for hun ba ham gjøre det siden han likevel skulle kjøre. Snakk med venninnen din, så kanskje der er en logisk forklaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå