Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Jeg reiser i slutten av måneden og gleder meg veldig til sol og varm. Noen flere som har reisefeber? Anonymous poster hash: 50159...143
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Vi skal Veldig spent på å reise med baby til varmere strøk. Hva er egentlig lurt å ta med av klær til en gutt på snart ett år? Hva går det mest av, liksom? Og er han gammel nok til å spise av All Inclusive-buffetene, eller må man fortsatt være veldig forsiktig med salt? Pommes frites, for eksempel? Anonymous poster hash: e979f...b99
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Reiser i slutten av neste måned, og gleder meg helt enormt mye 😁😁👏🏼 Anonymous poster hash: b371d...cae
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Akkurat booket reise i slutten av juni. Og ja,jeg gleder meg. Jeg har to tette barn som nå er 4og5 år. Vi har ventet veldig lenge til å ha overskuddet til reisen og dagen har kommet! Veldig glad og spent. Anonymous poster hash: c1e5b...748
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Vi skal Veldig spent på å reise med baby til varmere strøk. Hva er egentlig lurt å ta med av klær til en gutt på snart ett år? Hva går det mest av, liksom? Og er han gammel nok til å spise av All Inclusive-buffetene, eller må man fortsatt være veldig forsiktig med salt? Pommes frites, for eksempel? Anonymous poster hash: e979f...b99 Jeg fikk en gang tips om ta med "engangsklær" til babyen, dvs klær som i grunn var klar til å kastes etter et siste bruk. Da får du lettere koffert og mer plass hvis du har lyst til å handle. Lette tynne bodyer er fint for de små, men husk solkrem på hele kroppen likevel. Små barn bruker å spise lite i varmen, så om den lille hadde lyst på pommes frites hadde jeg latt den spise. Om barnet er en storspiser ville jeg begrenset saltmengden. Men litt salt er bra for væskebalansen. hi Anonymous poster hash: 50159...143
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Ja allerede på søndag, meldt 25 grader hele uken, gleder meg noe vanvittig! Anonymous poster hash: 16efd...e18
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Vi skal Veldig spent på å reise med baby til varmere strøk. Hva er egentlig lurt å ta med av klær til en gutt på snart ett år? Hva går det mest av, liksom? Og er han gammel nok til å spise av All Inclusive-buffetene, eller må man fortsatt være veldig forsiktig med salt? Pommes frites, for eksempel? Anonymous poster hash: e979f...b99 Jeg fikk en gang tips om ta med "engangsklær" til babyen, dvs klær som i grunn var klar til å kastes etter et siste bruk. Da får du lettere koffert og mer plass hvis du har lyst til å handle. Lette tynne bodyer er fint for de små, men husk solkrem på hele kroppen likevel. Små barn bruker å spise lite i varmen, så om den lille hadde lyst på pommes frites hadde jeg latt den spise. Om barnet er en storspiser ville jeg begrenset saltmengden. Men litt salt er bra for væskebalansen. hi Anonymous poster hash: 50159...143 Takk for tips Synes du body er bedre enn todelt? Og er lang eller kort arm best? De skal jo ikke ha sol på seg, men lang blir kanskje for varmt? Anonymous poster hash: e979f...b99
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 Jepp reiser i begynnelsen av juni og vi gleder oss masse Anonymous poster hash: 5d338...965
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Vi skal Veldig spent på å reise med baby til varmere strøk. Hva er egentlig lurt å ta med av klær til en gutt på snart ett år? Hva går det mest av, liksom? Og er han gammel nok til å spise av All Inclusive-buffetene, eller må man fortsatt være veldig forsiktig med salt? Pommes frites, for eksempel? Anonymous poster hash: e979f...b99 Jeg fikk en gang tips om ta med "engangsklær" til babyen, dvs klær som i grunn var klar til å kastes etter et siste bruk. Da får du lettere koffert og mer plass hvis du har lyst til å handle. Lette tynne bodyer er fint for de små, men husk solkrem på hele kroppen likevel. Små barn bruker å spise lite i varmen, så om den lille hadde lyst på pommes frites hadde jeg latt den spise. Om barnet er en storspiser ville jeg begrenset saltmengden. Men litt salt er bra for væskebalansen.hiAnonymous poster hash: 50159...143 Takk for tips Synes du body er bedre enn todelt? Og er lang eller kort arm best? De skal jo ikke ha sol på seg, men lang blir kanskje for varmt?Anonymous poster hash: e979f...b99 Kort arm og høy faktor på kroppen. Men nødvendigvis ikke sunblock, de tåler å få litt sol på kroppen. Personlig ville jeg likt hel framfor todelt, for jeg liker ikke at noe strammer rundt magen. Anonymous poster hash: 50159...143
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #10 Skrevet 21. mai 2015 Ja allerede på søndag, meldt 25 grader hele uken, gleder meg noe vanvittig!Anonymous poster hash: 16efd...e18 Oj, da er vi der nede samtidig ☺. Tør jeg spørre hvor du skal...? Anonymous poster hash: 50159...143
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #11 Skrevet 21. mai 2015 Kjøp hel uv-drakt!! Genialt! Da blir det solkrem kun på underarmer, ansikt og legger... Uunnværlig! Og så finnes det mange tøffe Ta med bleier og badebleier fra Norge. DYRT der nede! Ta også med solkrem herfra, Meny har f.x. 3 for 2 Ta med mer enn du tror du trenger... Anonymous poster hash: 13116...6d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå