Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Ene dagen kan det være nye hagemøbler. Neste dag nytt kjøkken. Så en ny bil før jeg går over til å bli besatt av tanken på en ny kjole. Bruker ikke mer penger enn jeg har, men sparer heller ikke mye. Har en mann som er nøysom og tilsynelatende ikke lar seg irritere over min kjøpelyst. Kjøper jo ikke alltid det jeg har lyst på, men når det ikke er de største tingene blir det gjerne kjøpt. Er jo ikke stolt over å være så materialistisk, men fine ting gir meg glede. Andre som er sånn eller har noen gode råd? Og dersom noen vil kjefte så vet jeg at det finnes barn som sulter ihjel og at det er krig i verden og at noen er alvorlig syke og kun ønsker å bli friske. Jeg er rimelig sikker på at det ikke er mange her inne som gir like mye som oss til hjelpearbeid, så min sosiale samvittighet er relativt ren selv om jeg (som andre) alltid kunne gitt mer Anonymous poster hash: 751d3...6dc
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Jeg har vært sånn, før jeg fikk behandlet min bipolare lidelse. Ble besatt av å kjøpe ting, allverdens med ting... Behersket meg til en viss grad. Kunne ikke akkurat bare stukket ut en tur og henta et kjøkken for penger vi ikke hadde Men jeg var/er mildt rammet av lidelsen, og jeg vet det finnes folk som faktisk pådrar seg mye gjeld pga dette... Anonymous poster hash: ce270...97e
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Jeg er definitivt ikke bipolar Dersom jeg skal analysere meg selv så er det kanskje det at jeg er så vant med å få ting som jeg vil og derfor alltid vil ha det jeg ønsker meg med det samme. Tåler ikke å vente. Hi Anonymous poster hash: 751d3...6dc
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Jeg er nesten helt lik;) Dagdrømmer om det ene og det andre. Matrerielle ting gjør meg faktsik GLAD!!! Men det kan bare være en ny vase, lysestake, bilde;) så nettbutikker er farlig for meg,... Blir frista og det er alltid enkelt å bestille seg no nytt. Ikke noe gøy når regninga kommer,... For det fører jo til at vi aldri får spart oss opp til f.eks en ny spisestue som vi faktsik trenger!!!! Så sagt til meg selv at det er kjøpsstopp på interiørfronten frem til jul!!! Her går det mest i hus og hjem og klær og sko.... Ikkeså mye annet. Siste innkjøp var et nytt salongbord. Og nåvil jeg ha ny tv benk osv,...... Blir liksom aldri heeeeelt fornød!! Anonymous poster hash: f2a19...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå