Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #26 Skrevet 22. mai 2015 Den første tida med han som nå er min kjæreste, da var vi ganske hylle på eksperimenter og nypløyd mark. En gang jeg var på besøk hos ham og lå på magen i senga, fant han fram glidekrem og begynte å fingre meg langsomt. Etter en stund hadde han glidekrem også i rumpa mi, og fungert meg begge steder parallelt. Han gjorde det så langsomt at jeg bygde meg sakte opp, og i følge ham hylte jeg som en pattegris da jeg kom. Husker ennå hvordan den prikkende følelsen sakte fylte hele kroppen på vei mot orgasmen. Det var STORT. Senere fant han en instruksjonsvideo om "hvordan få henne til å sprøyte", og lærte seg å gjøre det på meg. Det er blitt en av de faste ingrediensene i vårt sexliv. Da setter han av god tid til bare meg og min nytelse. Men han er etterhvert blitt så dyktig at det skjer ganske effektivt, jeg spruter før det er gått fire minutter... Anonymous poster hash: f3cbb...37b
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2015 #27 Skrevet 22. mai 2015 Jeg er med på det meste altså. Men blir det ikke sånn at man blir litt løsninger i strikken av å bli jevnlig fistet? Anonymous poster hash: 8d128...5a1 Nei, det er ikke slik for meg. Kan gå to dager siden sist, å likevel er det "trangt"/vanskelig å få hele hånden inn. Anonymous poster hash: 6ebb0...869 Jeg mente at når penis da skal inn vil man føle seg vid når man er vandt med en hel hånd? Anonymous poster hash: 8d128...5a1 Det er to forskjellige ting, og føles veldig forskjellig. Penis treffer på en annen måte og hele penentreringen er deilig på en annen måte. Med hånden har det mye å si hvor og hvordan den treffer g-punkt osv. Anonymous poster hash: 6ebb0...869
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå