Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Er så redd for at det skal begynne å stinke av meg i løpet av arbeidsdagen. Er gravid med min tredje og har slitt med at jeg tisser meg ut når jeg hopper til tross for tre år siden fødsel og masse kniping. Nå som jeg er hravid lekker jeg når jeg hoster og nyser også Finnes det truseinnlegg som kamuflerer lukt? Anonymous poster hash: 6565d...1ba
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Hmm, det skal visst finnes, men det er mtp mensen. Ellers får du bare skifte ofte Anonymous poster hash: a9ef7...768
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Ta med truseskift og skift truseinnlegg/bind ofte. Finnes egne bind beregnet på urinering, tror jeg. Vet ikke om de kamuflerer lukt, men sugeevnen er beregnet på urin i hvert fall. Ellers er det et tips å gå på do veldig ofte. Gjerne sitte litt på do for å tømme ekstra godt. Jeg kan godt tisse, og så kan jeg bli litt sittende, og faktisk tisse litt til. En annen ting er å prøve å unngå hosting og nysing, annet enn på toalettet. Ser det kan være umulig om du er forkjølet eller om det blir "kastet over deg", men har du muligheten til å svelge unna litt host med noe drikke, så du kan rekke å komme deg på do før det bryter løs, så er jo det bra. Kjenner du en kommende nys, klem litt på nesa og kom deg på nærmeste do om det ikke gir seg... Jeg lekker også når jeg nyser i dette svangerskapet, så jeg har alltid med skift i tilfelle. Er heldigvis ikke forkjølet eller sliter med allergi som skaper nysing. Anonymous poster hash: c2d72...1a2
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Sånn har jeg det også. Skifter ofte truse og går ofte på do. Jeg kan egentlig ikke bruke bind/truseinnlegg pga allergi. Siden jeg heldigvis er sykemeldt så er det ikke et problem på jobb for meg. Ville gått på do ofte og byttet truseinnlegg hver gang. Hvor mange uker er du på vei? Jeg er 37 uker nå. Blir verre jo nærmere termin Anonymous poster hash: d4fe0...020
Mamma_til_2 Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Tenk har truse innlegg for denne type problem, du finner de på apotek, tror de kamuflerer lukt ☺
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Det er et veldig enkelt inngrep som må til for å fikse dette:) har en veninne som har gjort det. Det gjøres i våken tilstand, daglirurgisk! Nå kan hun både hoppe på trampoline og nyse i selskap uten å bekymre seg for uhell:) Anonymous poster hash: 60be1...976
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Det er et veldig enkelt inngrep som må til for å fikse dette:) har en veninne som har gjort det. Det gjøres i våken tilstand, daglirurgisk! Nå kan hun både hoppe på trampoline og nyse i selskap uten å bekymre seg for uhell:) Anonymous poster hash: 60be1...976 Sånn, hvis problemet vedvarer etter fødsel:) Anonymous poster hash: 60be1...976
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 Bruk bind beregnet på urinlekasje, ikke vanlige mensbind. De suger opp mye raskere og hindrer lukt. Tena er det mest kjente merket og fungerer strålende. Anonymous poster hash: f875b...c3b
Mamma_til_2 Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Tenk har truse innlegg for denne type problem, du finner de på apotek, tror de kamuflerer lukt ☺ Skulle stå tena!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå