Gå til innhold

Xl-s medical

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har brukt det? Virker det for vektnedgang? Hvilken type har derebrukt?

Anonymous poster hash: 3617f...c51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om det var karboblokkeren jeg brukte. Det virket mot småspising, mistenker at det var på grunn av at blodsukkeret ble mer stabilt. Jeg gikk ned en del, men har gått opp igjen og vel så det nå. 13 kg ned iallfall.

Anonymous poster hash: 0639f...653

Skrevet

Lurer på om det var karboblokkeren jeg brukte. Det virket mot småspising, mistenker at det var på grunn av at blodsukkeret ble mer stabilt. Jeg gikk ned en del, men har gått opp igjen og vel så det nå. 13 kg ned iallfall.

Forsår ikke helt. Du gikk ned 13 kilo med karbpblokker? Og så har du gått opp 13 kilo etterpå igjen? 

Hilsen nyskjerriiiiiig!

Anonymous poster hash: 202f3...d89

Skrevet

Hva hvis jeg bruker /kombinerer alle samtidig?

Skrevet

Ja, jeg gikk ned 13 kg da jeg gikk på disse. Men etterpå har jeg lagt på meg alt sammen igjen. Kommer til å prøve igjen uten karboblokkere, for det blir fryktelig dyrt i lengden. De fungerte fint mot småspising, men det hjelper fint lite når jeg legger på meg igjen fordi jeg småspiser igjen når jeg slutter på dem. Det er nok helst noe i kostholdet som er feil. 

Skrevet

Ja, jeg gikk ned 13 kg da jeg gikk på disse. Men etterpå har jeg lagt på meg alt sammen igjen. Kommer til å prøve igjen uten karboblokkere, for det blir fryktelig dyrt i lengden. De fungerte fint mot småspising, men det hjelper fint lite når jeg legger på meg igjen fordi jeg småspiser igjen når jeg slutter på dem. Det er nok helst noe i kostholdet som er feil. 

Hvor lang tid brukte du på å gå ned 13 kilo? Hvor mye veide du på forhånd? Bare lurer på hva jeg kan frvente om jeg begynner på dem

Anonymous poster hash: 4cfcd...7bf

Skrevet

Flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...