Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Om du halvveis ut i økten hadde blitt avvist seksuelt? Trusa av.. Spurte hvorfor han begynte og da sa han "vet ikke" og god natt. Lot som ingenting i morges og spurte om jeg hadde hatt en fin morgen. Har en unge sammen. Ble rimelig irritert. Anonymous poster hash: c8ece...8d2
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Ehm jaaa!! Ikke normalt i mine øyner 👀 Anonymous poster hash: 20d21...caa
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Er det bare damer som har lov å ombestemme seg?? Anonymous poster hash: 2826b...70d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Jeg har aldri tatt på han, tatt av bokseren for så og avvise han! Det er frekt og unødvendig. Da sier man heller nei først. Anonymous poster hash: c8ece...8d2
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Jeg mener det er ok å avbryte underveis. Men det hadde helt klart vært fint med en forklaring, men ikke noe en kan forlange, akkurat... Det finnes også gode måter å avbryte på, og avvisende måter å avbryte på. Du opplevde sistnevnte, og det er ikke noe koselig, det forstår jeg. Jeg tenker noe må ha skjedd. Kanskje han ikke fikk ereksjon, kanskje han mistet/begynte å miste ereksjonen, eller kanskje tankene hans rett og slett var så adspredt at han mistet lysta eller rett og slett bestemte seg for at sex ble for mye akkurat da... Det kan være hundre grunner! Svaret er ja, jeg ville blitt lei meg. Men jeg mener likevel at det er ok å avbryte, selv om det kan være sårende fordi en tenker at det er noe med en selv som er galt. Mest sannsynlig var det nok ikke det Anonymous poster hash: d351f...f60
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Lukta / smakte musa vondt kanskje? Anonymous poster hash: c4c1b...8b6
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Han verken smakte eller lukta på meg, så tviler. Anonymous poster hash: c8ece...8d2
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 Hvordan avviste han deg da? Anonymous poster hash: 372f9...47f
Roheryn Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Å avbryte skal selvsagt alltid være greit, men i en sånn situasjon hadde det vært på sin plass med en forklaring. Jeg ville spurt ham hva som skjedde - si som det er at du ble lei deg, og gjerne vil vite hvorfor. Uten å kritisere!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #10 Skrevet 21. mai 2015 Han mente visst jeg hadde det for travelt. Kl var nærmere 12 i natt gitt, så da sa han " la oss bare sove istedet"og snudde ryggen til. Så gikk jeg ned da. Men har snakket med han idag og han skjønte visst jeg ble litt fornærmet. Anonymous poster hash: c8ece...8d2
Leirha Skrevet 21. mai 2015 #11 Skrevet 21. mai 2015 Ja, det hadde jeg. Hadde faktisk tatt det opp hva i alle dager det var for noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå