Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 http://ipad.kjendis.no/2015/05/21/kjendis/utstillingsdukke/cubus/barnedukke/pupper/39272994/ Går helt av skaftet pga en gammel utstillingsdukke med antydning til pupper. Anonymous poster hash: 5f585...184
Gjest Maiken og barna Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Hysterisk. Hadde virkelig ikke lagt merke til det...
Gjest Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Snodig dame om du spør meg. De fleste jentunger, inkl meg selv får / fikk pupper i 8 års alder. Så ser virkelig ikke problemet. Eller veeel,,,, kanskje denne mamman som er sexfiksert og som ser sex i alt?
*Nøtta* Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Hadde dere virkelig ikke lagt merke til denne utstillingsdukken om dere gikk forbi den? Jeg hadde. Mulig jeg ikke hadde laget et blogginnlegg om det og boikottet kjeden, men jeg hadde jaggu meg tatt bilder av den og lagt ut på FB med kommentarer om at dette var bak mål. Det må jeg være så ærlig å si.
*Nøtta* Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Snodig dame om du spør meg. De fleste jentunger, inkl meg selv får / fikk pupper i 8 års alder. Så ser virkelig ikke problemet. Eller veeel,,,, kanskje denne mamman som er sexfiksert og som ser sex i alt? Men denne dukken var ikke på størrelse med en 8 åring.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Synes vel dette var litt i overkant. Ble irritert på moren etterhvert som jeg leste. Hun virker veeeeldig dum. Anonymous poster hash: b3676...917
Gjest Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 (endret) Snodig dame om du spør meg. De fleste jentunger, inkl meg selv får / fikk pupper i 8 års alder. Så ser virkelig ikke problemet. Eller veeel,,,, kanskje denne mamman som er sexfiksert og som ser sex i alt? Men denne dukken var ikke på størrelse med en 8 åring. Oii såpass. Det tenkte jeg ikke på. På størrelse med en 2 åring. Kanskje en liten 8 åring av vekst? Men dukken var jo beregnet på størresle 134m og da er man jo 8 år? Endret 21. mai 2015 av Gjest
*Nøtta* Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 Snodig dame om du spør meg. De fleste jentunger, inkl meg selv får / fikk pupper i 8 års alder. Så ser virkelig ikke problemet. Eller veeel,,,, kanskje denne mamman som er sexfiksert og som ser sex i alt? Men denne dukken var ikke på størrelse med en 8 åring. Oii såpass. Det tenkte jeg ikke på. På størrelse med en 2 åring. Kanskje en liten 8 åring av vekst? Men dukken var jo beregnet på størresle 134m og da er man jo 8 år? Det er meget mulig at småvokste 8 åringer begynner å få pupper, den diskusjonen kan jeg ikke delta i, da jeg har manglende kunnskap om temaet.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Jo, hysterisk kvinnfolk det det Anonymous poster hash: c9e85...2cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå