Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Jeg er singel, og har nå lagt ut en kontaktannonse på siden nakenprat. Da jeg er ute etter en fast elsker. Har vel fått ca 200 svar, og ca 70% av de er gift eller i forhold. Kjenner at det skremmer meg en god del. Og faktisk glad for at det bare er en elsker jeg er ute etter, og ikke et seriøst forhold. Jeg skal selvfølgelig ha en elsker som er singel, kunne aldri tenkt meg å være sammen med en mann i forhold. Anonymous poster hash: bf21c...8d5
Babykilo Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 God holdning du har. Jeg har også fått øynene opp for hvor utrolig utbredt dette er. I min familie og omgangskrets som består av oppegående, utdannede og dannede (trodde jeg) mennesker, har det boblet opp den ene historien etter den andre. Det er uendelig trist at det ikke går an å være ærlig for partneren sin.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Tror kanskje det er mange utro kvinner også... Anonymous poster hash: 234e9...035
Babykilo Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Tror kanskje det er mange utro kvinner også... Anonymous poster hash: 234e9...035 Absolutt!
Leirha Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Har lest en studie som tok for seg andelen kvinner som var utro sg det visstnok var flere kvinner som var utro enn menn. kvinner har lettest for å være utro spontant i fylla når de har eggløsning og enten er misfornøyd med forholdet eller nettopp har kranglet med sin kjære.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 HI her. Regner med at det er minst like mange kvinner som er utro ja. Men dette er menn som skriver til meg, om at de er gift. Men de vil ha et langvarig forhold til meg, og de kan lett slippe unna kona ved å skylle på jobb og treninger, så ikke noe problem og møtes ofte. For meg så er dette et så stort svik. Hadde jeg hatt en mann, og han hadde et langvarig forhold til en annen kvinne, hadde jeg aldri klart å tilgi det. I forhold til om han ble skikkelig full, og hadde sex med en tilfeldig dame en eneste gang. Kjenner jeg får så stor medfølelse for disse konene, som sikkert tror de har en flott mann, så har han forhold med andre damer. Anonymous poster hash: bf21c...8d5
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Vi damer er ikke bedre vi heller. Kjenner mange damer som holder på slik, meg inkludert har hatt mine perioder. Godt for deg at du ikke ønsker menn som er opptatt, men vi er bare mennesker. Ingen vits i å dømme andre. Hva får du ut av det? Anonymous poster hash: 3573f...57e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå