Gå til innhold

Hvordan er mammaen til Marcus?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er vel ikke eneste her inne med en Marcus.



Anonymous poster hash: f6dd0...272
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mammaen til marcus er vimsete.. "Arbeiderklassen" ikke rikmannsfamilie men ikke fattig heller. Økonomi så man klarer seg og litt til. Men ikke den med størst sparekonto. Alminnelig jobb

 

Anonymous poster hash: ee1d7...6f2

Skrevet

Jeg tenker at det er forskjell på mammaen til Marcus og mammaen til Markus!

 

Anonymous poster hash: 603fb...d0c

Skrevet

Jeg tenker at det er forskjell på mammaen til Marcus og mammaen til Markus!

 

Anonymous poster hash: 603fb...d0c

Kan du ikke utdype det litt mer?? Hva tror du er forskjellen? Jeg har nemlig en Markus og ble nysgjerrig. Vi var nemlig helt bestemt på at det skulle skrives med K ☺

 

 

Anonymous poster hash: 49c7e...29a

Skrevet

Ung mor= c mens resten velger K

 

Anonymous poster hash: ee1d7...6f2

Skrevet

HI her. Var 29 år da jeg fikk Marcus. Jeg har selv navn med C i, derfor var det helt naturlig at det ble C i sønnen min sitt navn og.



Anonymous poster hash: f6dd0...272
Skrevet

Mammaen til marcus er vimsete.. "Arbeiderklassen" ikke rikmannsfamilie men ikke fattig heller. Økonomi så man klarer seg og litt til. Men ikke den med størst sparekonto. Alminnelig jobb

 

Anonymous poster hash: ee1d7...6f2

 

Dette stemmer nok veldig bra. Jeg er vimsete. Prøvde meg på jus studiet, holdt bare ut 1 år. Har bachelorgrad innenfor helse, og har da en vanlig jobb med lønn på litt over 400 000. Så jeg har til alt jeg trenger, men ikke rik. Har heller aldri brydd meg om penger, eller merke ting, status osv.

 

Anonymous poster hash: f6dd0...272

Skrevet

eneste jeg kjenner som har en Marcus er Snill, søt, amper og veldig glad i barn

Skrevet

Du er en av mange...

 

Anonymous poster hash: 5eda8...c91

Skrevet

Mammaen til marcus er vimsete.. "Arbeiderklassen" ikke rikmannsfamilie men ikke fattig heller. Økonomi så man klarer seg og litt til. Men ikke den med størst sparekonto. Alminnelig jobb

 

Anonymous poster hash: ee1d7...6f2

Hørt om middelklassen?

 

Anonymous poster hash: e1516...0b8

Skrevet

eneste jeg kjenner som har en Marcus er Snill, søt, amper og veldig glad i barn

 

Jeg er snill, søt og glad i barn. Har jobbet noen år i barnehage og nå med ungdommer.

 

Anonymous poster hash: f6dd0...272

Skrevet

Kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...