Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Og jeg er vel ikke eneste her inne med en Marcus. Anonymous poster hash: f6dd0...272
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Mammaen til marcus er vimsete.. "Arbeiderklassen" ikke rikmannsfamilie men ikke fattig heller. Økonomi så man klarer seg og litt til. Men ikke den med størst sparekonto. Alminnelig jobb Anonymous poster hash: ee1d7...6f2
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Jeg tenker at det er forskjell på mammaen til Marcus og mammaen til Markus! Anonymous poster hash: 603fb...d0c
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Jeg tenker at det er forskjell på mammaen til Marcus og mammaen til Markus! Anonymous poster hash: 603fb...d0c Kan du ikke utdype det litt mer?? Hva tror du er forskjellen? Jeg har nemlig en Markus og ble nysgjerrig. Vi var nemlig helt bestemt på at det skulle skrives med K ☺ Anonymous poster hash: 49c7e...29a
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Ung mor= c mens resten velger K Anonymous poster hash: ee1d7...6f2
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 HI her. Var 29 år da jeg fikk Marcus. Jeg har selv navn med C i, derfor var det helt naturlig at det ble C i sønnen min sitt navn og. Anonymous poster hash: f6dd0...272
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Mammaen til marcus er vimsete.. "Arbeiderklassen" ikke rikmannsfamilie men ikke fattig heller. Økonomi så man klarer seg og litt til. Men ikke den med størst sparekonto. Alminnelig jobb Anonymous poster hash: ee1d7...6f2 Dette stemmer nok veldig bra. Jeg er vimsete. Prøvde meg på jus studiet, holdt bare ut 1 år. Har bachelorgrad innenfor helse, og har da en vanlig jobb med lønn på litt over 400 000. Så jeg har til alt jeg trenger, men ikke rik. Har heller aldri brydd meg om penger, eller merke ting, status osv. Anonymous poster hash: f6dd0...272
februarprins2013 Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 eneste jeg kjenner som har en Marcus er Snill, søt, amper og veldig glad i barn
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Du er en av mange... Anonymous poster hash: 5eda8...c91
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #10 Skrevet 21. mai 2015 Mammaen til marcus er vimsete.. "Arbeiderklassen" ikke rikmannsfamilie men ikke fattig heller. Økonomi så man klarer seg og litt til. Men ikke den med størst sparekonto. Alminnelig jobb Anonymous poster hash: ee1d7...6f2 Hørt om middelklassen? Anonymous poster hash: e1516...0b8
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #11 Skrevet 21. mai 2015 eneste jeg kjenner som har en Marcus er Snill, søt, amper og veldig glad i barn Jeg er snill, søt og glad i barn. Har jobbet noen år i barnehage og nå med ungdommer. Anonymous poster hash: f6dd0...272
sug lut Skrevet 21. mai 2015 #12 Skrevet 21. mai 2015 Kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå