Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Jeg fikk en kjempe svak strek på billigtest i går og i dag. Det er sånn at jeg må myse, men den er synlig. Hvor høy er følsomheten på disse billigetestene? Det står 25 på de, men har hørt mange si 5 også? Jeg skal til legen i dag å ta noen blodprøver. Vil en hcg prøve slå ut så tidlig? Noen som har opplevd det? :-) Anonymous poster hash: 60820...172
Solfaktor Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Ja, den vil nok slå ut på blodprøve. Og så bør du ta ny etter noen dager. Si fra når du vet svaret! Lykke til og forsiktig gratulerer!! (Tidlig ennå, men en god start!)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Ja, de reagerer tidlig min test reagerte før 8. Tok test fredag, veldig svak. På mandag var den mye sterkere! Kom til lege, fikk negativ test der, men blodprøve og hcg viste 8 Anonymous poster hash: 647a5...e5d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Takk for svar! :-) :-) Men kan billigtestene slå ut før et nivå på 25? Det er jo som sagt kjempe svakt, men det er noe der :-) skal på sykehuset å ta prøve, var litt rask når jeg skreiv legen. Kan jeg håpe på svar i dag da tro? Skal ta nå kl 10 :-) Anonymous poster hash: 60820...172
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Takk for svar! :-) :-) Men kan billigtestene slå ut før et nivå på 25? Det er jo som sagt kjempe svakt, men det er noe der :-) skal på sykehuset å ta prøve, var litt rask når jeg skreiv legen. Kan jeg håpe på svar i dag da tro? Skal ta nå kl 10 :-)Anonymous poster hash: 60820...172 Jeg skrev jo det Anonymous poster hash: 647a5...e5d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Åja, hehe. Trodde du mente blodprøve :-) men den viste 8,samtidig som den slå ut på billigtesten? :-D Anonymous poster hash: 60820...172
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Da er prøven tatt, skulle ringe etter kl 15 å få svaret, blir noen lange timer <3 Anonymous poster hash: 60820...172
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 Åh negativt :-( tatt to tester i dag som det er ultrasvak strek på, da må det bare være skyggestreker da. Men er det fortsatt håp, eller ville det ha slått ut på blodprøven nå som jeg er 7 dpo? Anonymous poster hash: 60820...172
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Skjønner dere er utålmodige, men VENT til ETTER ikm med å teste!! Anonymous poster hash: e6886...bf2
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #10 Skrevet 21. mai 2015 Hvis dpo betyr etter eggløsning, så har jo egget knapt implantert enda... Og egget begynner vel HCG-produksjonen omtrent rett før implantering, så vent til IKM! Anonymous poster hash: 794cd...dd2
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #11 Skrevet 21. mai 2015 Fortsett å teste hver dag, er jo veldig tidlig enda. Anonymous poster hash: e50bd...466
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #12 Skrevet 21. mai 2015 Angrer meg skikkelig for at jeg testa så tidlig, har egentlig mista troa. Har lest det fester seg fra 6-10 dager etter befruktning, noen ganger før. Jeg får prøve å holde håpet oppe litt til da. Tar en ny test til lørdag, da er jeg 9 dpo, da burde det kanskje slå ut om det er noe? Ååh, irriterende å ha fått svakt utslag på tre tester, å ingenting på blodprøve :-( Anonymous poster hash: 60820...172
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #13 Skrevet 21. mai 2015 Så lenge det ikke er mens er det håp Anonymous poster hash: 1c538...df2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå