Gå til innhold

positiv test 7 dpo vs blodprøve.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en kjempe svak strek på billigtest i går og i dag. Det er sånn at jeg må myse, men den er synlig. Hvor høy er følsomheten på disse billigetestene? Det står 25 på de, men har hørt mange si 5 også? Jeg skal til legen i dag å ta noen blodprøver. Vil en hcg prøve slå ut så tidlig? Noen som har opplevd det?

:-)

Anonymous poster hash: 60820...172

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den vil nok slå ut på blodprøve. Og så bør du ta ny etter noen dager. Si fra når du vet svaret! Lykke til og forsiktig gratulerer!! (Tidlig ennå, men en god start!)

Skrevet

Ja, de reagerer tidlig ;) min test reagerte før 8.

Tok test fredag, veldig svak. På mandag var den mye sterkere! Kom til lege, fikk negativ test der, men blodprøve og hcg viste 8 ;)

Anonymous poster hash: 647a5...e5d

Skrevet

Takk for svar! :-) :-)

Men kan billigtestene slå ut før et nivå på 25? Det er jo som sagt kjempe svakt, men det er noe der :-) skal på sykehuset å ta prøve, var litt rask når jeg skreiv legen. Kan jeg håpe på svar i dag da tro? Skal ta nå kl 10 :-)

Skrevet

Takk for svar! :-) :-)

Men kan billigtestene slå ut før et nivå på 25? Det er jo som sagt kjempe svakt, men det er noe der :-) skal på sykehuset å ta prøve, var litt rask når jeg skreiv legen. Kan jeg håpe på svar i dag da tro? Skal ta nå kl 10 :-)Anonymous poster hash: 60820...172

Jeg skrev jo det :P

Anonymous poster hash: 647a5...e5d

Skrevet

Åja, hehe. Trodde du mente blodprøve :-) men den viste 8,samtidig som den slå ut på billigtesten? :-D

Skrevet

Da er prøven tatt, skulle ringe etter kl 15 å få svaret, blir noen lange timer <3

Skrevet

Åh negativt :-( tatt to tester i dag som det er ultrasvak strek på, da må det bare være skyggestreker da. Men er det fortsatt håp, eller ville det ha slått ut på blodprøven nå som jeg er 7 dpo?

Skrevet

Skjønner dere er utålmodige, men VENT til ETTER ikm med å teste!!

Anonymous poster hash: e6886...bf2

Skrevet

Hvis dpo betyr etter eggløsning, så har jo egget knapt implantert enda... Og egget begynner vel HCG-produksjonen omtrent rett før implantering, så vent til IKM!

Anonymous poster hash: 794cd...dd2
Skrevet

Fortsett å teste hver dag, er jo veldig tidlig enda.

Anonymous poster hash: e50bd...466
Skrevet

Angrer meg skikkelig for at jeg testa så tidlig, har egentlig mista troa. Har lest det fester seg fra 6-10 dager etter befruktning, noen ganger før. Jeg får prøve å holde håpet oppe litt til da. Tar en ny test til lørdag, da er jeg 9 dpo, da burde det kanskje slå ut om det er noe? Ååh, irriterende å ha fått svakt utslag på tre tester, å ingenting på blodprøve :-(

Skrevet

Så lenge det ikke er mens er det håp

Anonymous poster hash: 1c538...df2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...