Gå til innhold

Kan forsøke å leste noen få.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Try me... Ny på dette. Vil ha navn og fødselsdato. Eventuelt navn på barn

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lene, 290884

2 döttre, Sofie og mariel

Ser du flere barn på meg? og evt nårtid, kjönn?

Endret av Sofiemariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christine 040489, barn: Alexander. Flere barn i fremtiden? Evt. hvor mange og kjønn? Ser du noe annet av interesse? :)

 

Anonymous poster hash: c2a07...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christine 040489, barn: Alexander. Flere barn i fremtiden? Evt. hvor mange og kjønn? Ser du noe annet av interesse? :)

 

Anonymous poster hash: c2a07...b14

Er du alene? Får følelsen av at du er alene (eller om det er at du føler deg alene...?)

 

Sønnen din.. Sliter han med noe? Noe du har satt spørsmålstegn ved? Ikke noe alvorlig iallefall. Men han trenger deg. Ikke tenk så mye på dette med økonomien.

 

Som sagt. Vet ikke om du er alene. Men et nytt barn vil bli med en mann i fremtiden

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mari 100191. Ingen barn. Har samboer

Burde ikke du ha fokuset på å få en sikker hverdag først? (Jobb økonomi og alt på plass... )

 

Ang barn så er d jente i vente.

 

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lene, 290884

2 döttre, Sofie og mariel

Ser du flere barn på meg? og evt nårtid, kjönn?

Vanskelig å få opp noe. Vet ikke om det betyr at d ikke er flere barn i sikte eller ikke. (Som sagt.. Ny på dette 😜) godt forhold mellom barna dine. De vil nok ha godt av hverandre som voksne og. Å her bommer jeg nok.. Sofie ser jeg som lys.. Men marieljeks er mørkere og litt mer robust. Hun som vil gi deg "utfordringer" av disse to. Bein i nesa (kanskje litt for mye 😜)

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mailen, født 11.07.86

 

Har ingen barn..

 

Kan du se noe om meg?

Ønske om barn er nok høyere enn hva fornuften om å få barn er. Mamma blir du.. Mai kommer fram. Hvilken mai er jeg usikker på. Merk deg tallet 3.

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

lene, 290884

2 döttre, Sofie og mariel

Ser du flere barn på meg? og evt nårtid, kjönn?

Vanskelig å få opp noe. Vet ikke om det betyr at d ikke er flere barn i sikte eller ikke. (Som sagt.. Ny på dette 😜) godt forhold mellom barna dine. De vil nok ha godt av hverandre som voksne og. Å her bommer jeg nok.. Sofie ser jeg som lys.. Men marieljeks er mørkere og litt mer robust. Hun som vil gi deg "utfordringer" av disse to. Bein i nesa (kanskje litt for mye 😜)

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Litt autocorrect inne her men håper du forsto :P

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mailen, født 11.07.86

 

Har ingen barn..

 

Kan du se noe om meg?

Ønske om barn er nok høyere enn hva fornuften om å få barn er. Mamma blir du.. Mai kommer fram. Hvilken mai er jeg usikker på. Merk deg tallet 3.

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

 

Da kan jo jeg medele deg om at jeg har alt på plass for å få barn nå :) Jeg er også gravid faktisk, og termin er 24.oktober.. vi venter en gutt, men om det hadde blitt jente skulle hun hete May :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Mailen, født 11.07.86

 

Har ingen barn..

 

Kan du se noe om meg?

Ønske om barn er nok høyere enn hva fornuften om å få barn er. Mamma blir du.. Mai kommer fram. Hvilken mai er jeg usikker på. Merk deg tallet 3.

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Da kan jo jeg medele deg om at jeg har alt på plass for å få barn nå :) Jeg er også gravid faktisk, og termin er 24.oktober.. vi venter en gutt, men om det hadde blitt jente skulle hun hete May :)

👍 gratulerer. Nære nok for meg. Var det mai som i navnet may kanskje. Men kan d stemme at ønsket om barn har vært større enn fornuften om å få barn? (Igjen... Ny på dette så ønsker ærlig tilbakemelding)

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Berit 041080

 

Anonymous poster hash: 699f9...942

Ordensmenneske Anne Berit? Ser ut som du har kontroll på d meste i livet ditt 😜 d er noe ifht jobb som kommer fram. Usikker på hva og hvorfor. Har ikke alltid følt så godt om deg selv. Men til ingen grunn. Du er branok.

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Mailen, født 11.07.86

 

Har ingen barn..

 

Kan du se noe om meg?

Ønske om barn er nok høyere enn hva fornuften om å få barn er. Mamma blir du.. Mai kommer fram. Hvilken mai er jeg usikker på. Merk deg tallet 3.

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Da kan jo jeg medele deg om at jeg har alt på plass for å få barn nå :) Jeg er også gravid faktisk, og termin er 24.oktober.. vi venter en gutt, men om det hadde blitt jente skulle hun hete May :)

gratulerer. Nære nok for meg. Var det mai som i navnet may kanskje. Men kan d stemme at ønsket om barn har vært større enn fornuften om å få barn? (Igjen... Ny på dette så ønsker ærlig tilbakemelding)

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

 

Ønsket om barn har vært veldig stort, men jeg vil ikke påstå at det har vært et ufornuftig ønske.

Men jeg ble gravid rett etter vi fikk beskjed om at min mamma er kreftsyk og ikke kan bli frisk, så er i en litt stressende situasjon...kanskje ikke det mest gunstige tidspunktet men ikke ufornuftig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Anne Berit 041080Anonymous poster hash: 699f9...942

Ordensmenneske Anne Berit? Ser ut som du har kontroll på d meste i livet ditt d er noe ifht jobb som kommer fram. Usikker på hva og hvorfor. Har ikke alltid følt så godt om deg selv. Men til ingen grunn. Du er branok. Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Takk! Stemte ganske så bra ja! :)

 

Anonymous poster hash: 699f9...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Mailen, født 11.07.86

 

Har ingen barn..

 

Kan du se noe om meg?

Ønske om barn er nok høyere enn hva fornuften om å få barn er. Mamma blir du.. Mai kommer fram. Hvilken mai er jeg usikker på. Merk deg tallet 3.

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Da kan jo jeg medele deg om at jeg har alt på plass for å få barn nå :) Jeg er også gravid faktisk, og termin er 24.oktober.. vi venter en gutt, men om det hadde blitt jente skulle hun hete May :)
gratulerer. Nære nok for meg. Var det mai som i navnet may kanskje. Men kan d stemme at ønsket om barn har vært større enn fornuften om å få barn? (Igjen... Ny på dette så ønsker ærlig tilbakemelding)

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Ønsket om barn har vært veldig stort, men jeg vil ikke påstå at det har vært et ufornuftig ønske.

Men jeg ble gravid rett etter vi fikk beskjed om at min mamma er kreftsyk og ikke kan bli frisk, så er i en litt stressende situasjon...kanskje ikke det mest gunstige tidspunktet men ikke ufornuftig..

Off. Miksede følelser der ja skjønner jeg

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Anne Berit 041080Anonymous poster hash: 699f9...942

Ordensmenneske Anne Berit? Ser ut som du har kontroll på d meste i livet ditt d er noe ifht jobb som kommer fram. Usikker på hva og hvorfor. Har ikke alltid følt så godt om deg selv. Men til ingen grunn. Du er branok. Anonymous poster hash: d2cb8...1d0
Takk! Stemte ganske så bra ja! :)

 

Anonymous poster hash: 699f9...942

Hva er d ifht jobben ds?

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

lene, 290884

2 döttre, Sofie og mariel

Ser du flere barn på meg? og evt nårtid, kjönn?

Vanskelig å få opp noe. Vet ikke om det betyr at d ikke er flere barn i sikte eller ikke. (Som sagt.. Ny på dette ) godt forhold mellom barna dine. De vil nok ha godt av hverandre som voksne og. Å her bommer jeg nok.. Sofie ser jeg som lys.. Men marieljeks er mørkere og litt mer robust. Hun som vil gi deg "utfordringer" av disse to. Bein i nesa (kanskje litt for mye )

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Litt autocorrect inne her men håper du forsto :P

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

 

Heheh stemmer godt det med mine jenter ja =) Mariel er det veldigt bein i nesa på og vi har slitt litt med henne pga dette :P

Dumt at du ikke klarte å se noe da jeg ønsker stort flere barn, men pga min utmattelse situasjon så sliter jeg litt der med å finne årsaken til det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Anne Berit 041080Anonymous poster hash: 699f9...942

Ordensmenneske Anne Berit? Ser ut som du har kontroll på d meste i livet ditt d er noe ifht jobb som kommer fram. Usikker på hva og hvorfor. Har ikke alltid følt så godt om deg selv. Men til ingen grunn. Du er branok. Anonymous poster hash: d2cb8...1d0
Takk! Stemte ganske så bra ja! :)Anonymous poster hash: 699f9...942

Hva er d ifht jobben ds?Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Litt komplisert, men er mellom barken og veden på jobb.. Mobbing (ikke meg)

 

Anonymous poster hash: 699f9...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Anne Berit 041080Anonymous poster hash: 699f9...942

Ordensmenneske Anne Berit? Ser ut som du har kontroll på d meste i livet ditt d er noe ifht jobb som kommer fram. Usikker på hva og hvorfor. Har ikke alltid følt så godt om deg selv. Men til ingen grunn. Du er branok. Anonymous poster hash: d2cb8...1d0
Takk! Stemte ganske så bra ja! :)Anonymous poster hash: 699f9...942
Hva er d ifht jobben ds?Anonymous poster hash: d2cb8...1d0
Litt komplisert, men er mellom barken og veden på jobb.. Mobbing (ikke meg)

 

Anonymous poster hash: 699f9...942

Mulig den kom fram sterkest pga at fokuset ligger der? Vet ikke. Og så ikke noe. Annet enn at d er noe ifht jobben

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

08061981 Elisabeth. Ingen barn (ennå?) hva får du opp om eventuelt graviditet og jobb?

"Vinglepetter" du eller? Føler deg som slik :P får opp gutt på deg. Merk deg september (av en eller annen grunn) pappaen din. Hva er d med han? Har du kontakt med han?

 

Anonymous poster hash: d2cb8...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

08061981 Elisabeth. Ingen barn (ennå?) hva får du opp om eventuelt graviditet og jobb?

"Vinglepetter" du eller? Føler deg som slik :P får opp gutt på deg. Merk deg september (av en eller annen grunn) pappaen din. Hva er d med han? Har du kontakt med han?Anonymous poster hash: d2cb8...1d0
Så artig. Ja, vinglepetter er meg, har hus i Frankrike, mannen bor i Afrika ( utsendt) jeg orket ikke å bo i Afrika lenger. Tenker å flytte til Afrika med ham i september / oktober. Trengte å komme meg hjem til trygge Norge. Søker på jobber siden april. Ser du noe ang jobb? Skal treffe mannen min igjen i august/ september. Vi har prøvd på et kjærlighetsbarn siden sep.2013. Trenger vi hjelp med å bli gravide? mener du min pappa? Ja, er hos foreldrene mine nå. Har et ok forhold til pappa. Endret av Lilu81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...