Gå til innhold

Kan du snakke med sjefen om "alt"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt i ny jobb og har verdens beste sjef. Hun er utrolig forståelsefull og snill. Men så er hun sjefen likevel. Jeg hadde en kjip dag og da var hun rask å si hun var der for meg og sånn...og jeg merker jo hun mener det. Hvordan har du det med din sjef?

Anonymous poster hash: 43be1...331

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg kan snakke med sjefen om det meste:) Har supert arbeidsmiljø. Jeg ville alikevel ikke fortalt alt, for hun er jo ikke bestevenninna mi (ville vel ikke fortalt alt til bestevenninna heller....)

Anonymous poster hash: 05c7c...9a5
Skrevet

Jeg har en super sjef, på mange måter. Hun har sine sterke og svake sider. Jeg kan drøfte vanskelige saker i jobbsammenheng med henne, hun er en god drøftinspartner.

Jeg kan informere henne om ting i mitt privatliv som påvirker arbeidssituasjonen, og hun er forståelsesfull og viser omtanke. Noe mer "personlig plan" ønsker jeg ikke å være på med min leder! 😊

Anonymous poster hash: 04733...07b

Skrevet

Har ikke lyst til å kunne snakke med sjefen om alt, så det aner jeg virkelig ikke. Liker å skille mellom jobb og privatliv. 

Skrevet

Sjefen min er faktisk en av mine beste venner. Vi kan begge fortelle hverandre ting, alt mellom himmel og jord. Jeg kjente han ikke før jeg startet i jobben, men det klaffet fra første stund. Kun som venner, ikke noen varmere følelser enn det :)

Anonymous poster hash: 0fb52...505

Skrevet

Jeg er sjef for en del andre og jeg nøler ikke å få vite "alt". Jeg er sjef, ikke mamma eller venninne.

Anonymous poster hash: e905f...fac

Skrevet

Nei, unngår sjefen som best jeg kan. Vet at hvis hun ber meg komme på kontoret hennes er det noe galt jeg har gjort, igjen.

Har blitt kjeftet ut utallige ganger for ting jeg ikke har gjort, eller som ikke er min feil.

Aner ikke hvorfor hun er ute etter meg, alle andre steder jeg har jobbet har jeg bare fått positive tilbakemeldinger.

Prøver å finne en ny jobb, men ikke enkelt når kommunen har annsettelses stopp.

Gruer meg hver dag til å gå på jobb.

Anonymous poster hash: 6bddf...6b1

Skrevet

Nei, jeg forteller absolutt ikke alt. Hun prøver  å vise omtanke og forståelse, men innerst inne er hun utrolig egoistisk og kun opptatt av sin egen karriere, så jeg vet at alt jeg sier kan bli brukt mot meg.

Skrevet

Ja det kan jeg! Han er en strålende sjef og et omsorgsfullt menneske. Jeg begynte i jobben da eldste var under utredning og det var mye undersøkelser ol, så jeg var en del borte. Har pratet med ham om det meste :)

Anonymous poster hash: 0f806...508

Skrevet

Nei, unngår han så godt jeg kan, og det gjør alle andre også. En stor idiot som ingen liker. Skulle ønske jeg hadde en normal sjef.

Anonymous poster hash: 1957e...698
Skrevet

Har en veldig grei sjef som jeg kan snakke med om løst og fast, men ikke "alt", men det gjør jeg bare med mine aller nærmeste.

Anonymous poster hash: 965f2...3a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...