Gå til innhold

Hvem vinner Paradise hotell?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper ikke Martine...

 

Anonymous poster hash: fc79c...29e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper Cf og Elin. Eller nordlending og ho dama. Ikkje med Harald.

Skrevet

Samma det så lenge det ikke blir CF, han virker ikke helt god. 



Anonymous poster hash: 9d118...a23
Gjest Maiken og barna
Skrevet

Mente å høre rykter om at CF vinner.

 

Håper på Sara

Skrevet

Heier på sara,men har gått masse rykter at CF vinner og deler gvinsten med Fredrik,er veldig mange rykter,men har nesten alltid stemt når det gjelder paradise, har stemt i sesong 3,4 og 5 i alle fall

Skrevet

Hvem vinner han med da? I følge ryktene?

 

Anonymous poster hash: 111ae...dd5

Skrevet

Håper ikke Martine...

 

Anonymous poster hash: fc79c...29e

Håpet på Martine og Pierre. CF er den som fortjener det minst. Fredrik tror jeg ikke en gang er i dommerpanelet.

 

Anonymous poster hash: 2a72a...c56

Skrevet

 

Håper ikke Martine...

 

Anonymous poster hash: fc79c...29e

Håpet på Martine og Pierre. CF er den som fortjener det minst. Fredrik tror jeg ikke en gang er i dommerpanelet.

 

Anonymous poster hash: 2a72a...c56

Nå er jo Pierre ute da...

 

Anonymous poster hash: 111ae...dd5

Skrevet

Elin og John går ut i dag i alle fall...



Anonymous poster hash: a052b...0c4
Skrevet

Cf og marine står i finalen, cf slipper kula.

Skrevet

Cf og marine står i finalen, cf slipper kula.

Tipper jeg,
Skrevet

Hvem vinner han med da? I følge ryktene?

 

Anonymous poster hash: 111ae...dd5

 

det har jeg ikke hørt,bare hørt cf vinner og deler pengene med Fredrik

Skrevet

 

Håper ikke Martine...

 

Anonymous poster hash: fc79c...29e

Håpet på Martine og Pierre. CF er den som fortjener det minst. Fredrik tror jeg ikke en gang er i dommerpanelet.

 

Anonymous poster hash: 2a72a...c56

 

 

Ikke enig at cf fortjener det minst, det er John,Kevin og Linn som fortjener det minst, og Håper virkelig ikke Martine vinner,mer grinete fortis skal du lete lenge etter...

Gjest Maiken og barna
Skrevet

Hvorfor fortjener ikke CF?

 

Jeg håper på Sara

Skrevet

 

Håper ikke Martine...

 

Anonymous poster hash: fc79c...29e

Håpet på Martine og Pierre. CF er den som fortjener det minst. Fredrik tror jeg ikke en gang er i dommerpanelet.

 

Anonymous poster hash: 2a72a...c56

Dommerpanelet?

 

 

 

Anonymous poster hash: fc79c...29e

Skrevet

Hvorfor fortjener ikke CF?

 

Jeg håper på Sara

 

helt enig Maiken, heiet på sara siden dag en, er bare henne igjen av de jeg heiet på fra starten. de jeg heiet på hele veien var Sara,isabel,audun,Emilie,Mathias og Fredrik :), er jo bare Sara igjen der nå,så håper hun slipper kula hvis hun vinner med harald

Gjest Maiken og barna
Skrevet

Redd Sara ryker i dag, men hun virker den mest ok jenta. Martine har bare litt sånn rik-pike-pappa-betaler over seg

Skrevet

 

Elin og John går ut i dag i alle fall...

 

Anonymous poster hash: a052b...0c4

Hvordan vet du det?

 

Anonymous poster hash: 111ae...dd5

Skrevet (endret)

 

Elin og John går ut i dag i alle fall...

 

Anonymous poster hash: a052b...0c4

Hvordan vet du det?

 

Anonymous poster hash: 111ae...dd5

 

 

hadde det bare på følelsen og hadde rett :) forsto jo at det ville komme en twist,aner ikke hvorfor jeg var anonym der,skulle ikke være det altså

Endret av Blair Waldorf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...