Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Hun er hyperkristen og leser i bibelen hver dag. Hver søndag tvinger hun barnet med i kirken å prakker på han troen sin. Anonymous poster hash: 6c15c...dd6
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Mammaen til Noah hadde ikke en så grei oppvekst selv. (Ifht gjevnaldrede) men har endelig det "glansbildet" hun alltid drømte om. Og gjerne vil vise verden. "Jeg klarte det" "jeg var bra nok" OG du er det Anonymous poster hash: c9107...f0d
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Du har en forkjærlighet for større båter, dette er noe din sønn har arvet av deg, samme med gleden av å tilbringe tid tett på dyr av alle slag. Litt stram lukt skremmer ikke dere! Anonymous poster hash: ec5ae...94d
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Borderline Anonymous poster hash: 07dfa...78f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Mammaen til Noah hadde ikke en så grei oppvekst selv. (Ifht gjevnaldrede) men har endelig det "glansbildet" hun alltid drømte om. Og gjerne vil vise verden. "Jeg klarte det" "jeg var bra nok" OG du er det Anonymous poster hash: c9107...f0d Du var ikke helt på villspor gitt.. ☺️ Anonymous poster hash: d407b...d46
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Mammaen til Noah hadde ikke en så grei oppvekst selv. (Ifht gjevnaldrede) men har endelig det "glansbildet" hun alltid drømte om. Og gjerne vil vise verden. "Jeg klarte det" "jeg var bra nok" OG du er det Anonymous poster hash: c9107...f0d Du var ikke helt på villspor gitt.. ☺️ Anonymous poster hash: d407b...d46 Spennende. Traff nettopp skremmende på en annen mamma og 😜 Anonymous poster hash: c9107...f0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå