Gå til innhold

Hvordan er mammaen til Noah da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: d407b...d46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er hyperkristen og leser i bibelen hver dag.

Hver søndag tvinger hun barnet med i kirken å prakker på han troen sin.



Anonymous poster hash: 6c15c...dd6
Skrevet

Mammaen til Noah hadde ikke en så grei oppvekst selv. (Ifht gjevnaldrede) men har endelig det "glansbildet" hun alltid drømte om. Og gjerne vil vise verden. "Jeg klarte det" "jeg var bra nok" OG du er det ;)

 

Anonymous poster hash: c9107...f0d

Skrevet

Du har en forkjærlighet for større båter, dette er noe din sønn har arvet av deg, samme med gleden av å tilbringe tid tett på dyr av alle slag. Litt stram lukt skremmer ikke dere!

 

Anonymous poster hash: ec5ae...94d

Skrevet

Borderline

 

Anonymous poster hash: 07dfa...78f

Skrevet

Mammaen til Noah hadde ikke en så grei oppvekst selv. (Ifht gjevnaldrede) men har endelig det "glansbildet" hun alltid drømte om. Og gjerne vil vise verden. "Jeg klarte det" "jeg var bra nok" OG du er det ;)

 

Anonymous poster hash: c9107...f0d

Du var ikke helt på villspor gitt.. ☺️

 

Anonymous poster hash: d407b...d46

Skrevet

 

Mammaen til Noah hadde ikke en så grei oppvekst selv. (Ifht gjevnaldrede) men har endelig det "glansbildet" hun alltid drømte om. Og gjerne vil vise verden. "Jeg klarte det" "jeg var bra nok" OG du er det ;)

 

Anonymous poster hash: c9107...f0d

Du var ikke helt på villspor gitt.. ☺️

 

Anonymous poster hash: d407b...d46

Spennende. Traff nettopp skremmende på en annen mamma og 😜

 

Anonymous poster hash: c9107...f0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...