Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Jeg og mannen hadde en kjempekrangel i dag, og barna hørte det.... Har sååå dårlig samvittighet. Vet ikke hva jeg skal gjøre... Går jo ikke ann å skru tiden tilbake heller... Gutten vår sa i kveld at i morgen skulle han fortelle de voksne i barnehagen at vi var slemme mot hverandre for det er ikke lov... Jeg og mannen har kranglet mye i det siste, og vi prøver nesten å unngå hverandre, men i dag tok det helt av!! Vi har snakket skikkelig ut, og skværet opp, og sagt unnskyld til barna for at vi oppførte oss som vi gjordet, men jeg føler det helt forferdelig. Tenker også på hva de i barnehagen må tenke om oss om faktisk sønnen sier det.... Anonymous poster hash: bf924...13a Anonymous poster hash: bf924...13a
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Sånt skal ikke skje foran barna. Enkelt og greit. Men, gjort er gjort. Fiks det. Hvis dere nesten har prøvd å unngå hverandre så må dere ta i et tak og få hjelp. Barn opplever mer enn det dere tror. Ikke gøy for barna å gå på tær for de ikke vet om dere er glad i hverandre eller ikke. Mine barn kommer aldri til å se en krangel, for vi diskuterer som voksne mennesker. Jeg er oppvokst med mye rart og det skal ikke mye til før man reagerer... Anonymous poster hash: 3646d...d8a
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Dessverre skjer dette Noen ganger. Om du er redd for at deg skal komme ut i barnehagen, hadde jeg heller vært lutt føre var. Tatt en av de voksene til siden og sagt at i går skjedde det noe som ikke burde skjedd. Vi kranglet dessverre foran ungene. Nå er vi voksene ferdig med den, men det kan jo være at han ikke er det og kommer til å si noe. Anonymous poster hash: a15a3...bf5
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Herregud, barn blir ikke skadet for livet selv om foreldrene krangler innimellom. (så lenge det ikke er vold inn i bildet) Du overreagerer. Anonymous poster hash: bbd13...62d
Gustav Klitt Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Herregud, barn blir ikke skadet for livet selv om foreldrene krangler innimellom. (så lenge det ikke er vold inn i bildet) Du overreagerer. Anonymous poster hash: bbd13...62d Enig i dette! Men, som det ble påpekt lenger oppe, stemningen i huset høres ikke akkurat optimal ut. Det er nok verre for barna å leve i et så kaldt/anstrengt miljø over tid, enn å oppleve at mor og far ved en isolert anledning krangler - og blir venner igjen etterpå..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Så lenge det kun skjer en sjelden gang og ikke eskalerer ser jeg ikke problemet med at barn ser foreldrene krangle. Eller skal de vokse opp i den tro at voksne alltid er behersket og uten noen til å vise hvordan det virkelig livet er? Anonymous poster hash: e6db0...743
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Så lenge det kun skjer en sjelden gang og ikke eskalerer ser jeg ikke problemet med at barn ser foreldrene krangle. Eller skal de vokse opp i den tro at voksne alltid er behersket og uten noen til å vise hvordan det virkelig livet er? Anonymous poster hash: e6db0...743 Hvor ofte vil du anse det for vanlig å krangle? Anonymous poster hash: bf924...13a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå