Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Testen viser 3+. Er det da sånn å forstå at jeg er 5 uker eller mer på vei? Anonymous poster hash: 52e7d...7fc
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Jepps! Grattis Anonymous poster hash: 79efc...2c4
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Tusen takk! Jeg har aldri brukt slike fancy graviditetstester, så jeg måtte bare forsikre meg. Anonymous poster hash: 52e7d...7fc
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Gratulerer😊😊 Anonymous poster hash: ca73e...e75
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Gratulerer😊😊 Anonymous poster hash: ca73e...e75 Takk! Anonymous poster hash: 52e7d...7fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå