mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 hva vil du vite om meg? hihi.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 En Jævla taper som er for mye på Internett Anonymous poster hash: 1a2f8...22f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 hva vil du vite om meg? hihi.Hehe, lurer på hvordan andre oppfatter oss da veit ;-) HI Anonymous poster hash: 66145...1b1
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Det er et så vanlig navn at den mammaen finnes i alle kategorier. En William-mamma jeg kjenner er en ordinært utseende sykepleier med ekstremt god humoristisk sans, en annen er en vakker advokat som konstant er stresset og full av bekymringer, kunne ramset opp ulikheter i det uendelige;-) Anonymous poster hash: d9954...916
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 hva vil du vite om meg? hihi.Hehe, lurer på hvordan andre oppfatter oss da veit ;-) HI Anonymous poster hash: 66145...1b1 [/acronym jeg skjønte det Anonymous poster hash: 77dbf...d44
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 hva vil du vite om meg? hihi.Hehe, lurer på hvordan andre oppfatter oss da veit ;-) HI Anonymous poster hash: 66145...1b1 [/acronym jeg skjønte det Anonymous poster hash: 77dbf...d44 Skulle jo ikke skrive den anonym da
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #8 Skrevet 20. mai 2015 hva vil du vite om meg? hihi.Hehe, lurer på hvordan andre oppfatter oss da veit ;-) HI Anonymous poster hash: 66145...1b1 [/acronym jeg skjønte det Anonymous poster hash: 77dbf...d44 Skulle jo ikke skrive den anonym da Hehe;-) Anonymous poster hash: 66145...1b1
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #9 Skrevet 20. mai 2015 Bitter sur kjerring som ønsker et kult navn på gutten sin Anonymous poster hash: 29c42...d94
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #10 Skrevet 20. mai 2015 Bitter sur kjerring som ønsker et kult navn på gutten sin Anonymous poster hash: 29c42...d94 Haha, kunne ikke vært mer riktig ;-) Nei, sur og bitter er jeg nok ikke Anonymous poster hash: 66145...1b1
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #11 Skrevet 20. mai 2015 Bitter sur kjerring som ønsker et kult navn på gutten sin Anonymous poster hash: 29c42...d94 William er definitivt ikke i kategorien "kult", mer klassisk/tradisjonelt. Anonymous poster hash: d9954...916
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #12 Skrevet 20. mai 2015 hva vil du vite om meg? hihi. Min sønn heter William og jeg kaller han for villmann Mammaene til W kommer i alle slags utgaver da det har blitt et veldig vanlig navn. Anonymous poster hash: 10e39...1ce
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 20. mai 2015 #13 Skrevet 20. mai 2015 hva vil du vite om meg? hihi. Min sønn heter William og jeg kaller han for villmann Mammaene til W kommer i alle slags utgaver da det har blitt et veldig vanlig navn. Anonymous poster hash: 10e39...1ce Her går det og i willmannen for han er veldig aktiv, høyt og lavt hele tiden. Ellers er det wimsen og will. Og såklart william da
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #14 Skrevet 20. mai 2015 Mammaen til William har ikke fast jobb. Hun er usikker på mannsrollen men utad vil hun gjerne vise hvor perfekt alt er. Slapp av. Du gjør d bra nok. Stol mer på deg selv Anonymous poster hash: 50cdc...453
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #15 Skrevet 20. mai 2015 Hun har dårlig fantasi. Anonymous poster hash: b6da7...2de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå