Gå til innhold

hvordan er mammaen til William?


Anbefalte innlegg

Skrevet

U/t

 

Anonymous poster hash: 66145...1b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva vil du vite om meg? hihi. 

Skrevet

En Jævla taper som er for mye på Internett

 

Anonymous poster hash: 1a2f8...22f

Skrevet

hva vil du vite om meg? hihi.

Hehe, lurer på hvordan andre oppfatter oss da veit ;-)

 

HI

 

 

Anonymous poster hash: 66145...1b1

Skrevet

Det er et så vanlig navn at den mammaen finnes i alle kategorier. En William-mamma jeg kjenner er en ordinært utseende sykepleier med ekstremt god humoristisk sans, en annen er en vakker advokat som konstant er stresset og full av bekymringer, kunne ramset opp ulikheter i det uendelige;-)

 

Anonymous poster hash: d9954...916

Skrevet

 

hva vil du vite om meg? hihi.

Hehe, lurer på hvordan andre oppfatter oss da veit ;-)

 

HI

 

 

Anonymous poster hash: 66145...1b1 [/acronym

jeg skjønte det  :D

 

Anonymous poster hash: 77dbf...d44

Skrevet

 

 

hva vil du vite om meg? hihi.

Hehe, lurer på hvordan andre oppfatter oss da veit ;-)

 

HI

 

 

Anonymous poster hash: 66145...1b1 [/acronym

jeg skjønte det  :biggrin:

 

Anonymous poster hash: 77dbf...d44

 

Skulle jo ikke skrive den anonym da 

Skrevet

 

 

 

 

 

hva vil du vite om meg? hihi.

Hehe, lurer på hvordan andre oppfatter oss da veit ;-)

 

HI

 

 

Anonymous poster hash: 66145...1b1 [/acronym

jeg skjønte det :biggrin:

 

Anonymous poster hash: 77dbf...d44

Skulle jo ikke skrive den anonym da

Hehe;-)

 

Anonymous poster hash: 66145...1b1

Skrevet

Bitter sur kjerring som ønsker et kult navn på gutten sin

 

Anonymous poster hash: 29c42...d94

Skrevet

Bitter sur kjerring som ønsker et kult navn på gutten sin

 

Anonymous poster hash: 29c42...d94

Haha, kunne ikke vært mer riktig ;-)

 

Nei, sur og bitter er jeg nok ikke ;)

 

Anonymous poster hash: 66145...1b1

Skrevet

Bitter sur kjerring som ønsker et kult navn på gutten sin

 

Anonymous poster hash: 29c42...d94

William er definitivt ikke i kategorien "kult", mer klassisk/tradisjonelt.

 

Anonymous poster hash: d9954...916

Skrevet

hva vil du vite om meg? hihi.

Min sønn heter William og jeg kaller han for villmann :P

 

Mammaene til W kommer i alle slags utgaver da det har blitt et veldig vanlig navn.

 

Anonymous poster hash: 10e39...1ce

Skrevet

 

hva vil du vite om meg? hihi.

Min sønn heter William og jeg kaller han for villmann :P

 

Mammaene til W kommer i alle slags utgaver da det har blitt et veldig vanlig navn.

 

Anonymous poster hash: 10e39...1ce

 

Her går det og i willmannen for han er veldig aktiv, høyt og lavt hele tiden. Ellers er det wimsen og will. Og såklart william da

Skrevet

Mammaen til William har ikke fast jobb. Hun er usikker på mannsrollen men utad vil hun gjerne vise hvor perfekt alt er. Slapp av. Du gjør d bra nok. Stol mer på deg selv

 

Anonymous poster hash: 50cdc...453

Skrevet

Hun har dårlig fantasi.

 

Anonymous poster hash: b6da7...2de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...