Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Hvilke resultater fikk du, og hva førte dette til? Hvordan gikk et eventuelt neste svangerskap? Anonymous poster hash: ca68b...991
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Har faktor v leiden, må ta 2 sprøyter hver dag i svangerskapet og gå på blodfortynnende hele livet. Anonymous poster hash: cbc41...d7e
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 De mistenkte en blodpropp i hjernen når jeg tilfeldigvis var gravid, ikke en gravidrelatert greie. Blodpropp er oftest ikke det. Men det viste seg å være et økt trykk i hjernen istedenfor, og da mest sannsynlig gravidrelatert. Jeg ble akutt innlagt på sykehuset og sendt i MR. Bildene var fine så da var det ikke blodpropp. Tok flere andre prøver men ikke pga blodpropp. Har ikke vært gravid på nytt men det jeg hadde kan komme igjen sa de. Anonymous poster hash: 8a015...5c6
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 De mistenkte en blodpropp i hjernen når jeg tilfeldigvis var gravid, ikke en gravidrelatert greie. Blodpropp er oftest ikke det. Men det viste seg å være et økt trykk i hjernen istedenfor, og da mest sannsynlig gravidrelatert. Jeg ble akutt innlagt på sykehuset og sendt i MR. Bildene var fine så da var det ikke blodpropp. Tok flere andre prøver men ikke pga blodpropp. Har ikke vært gravid på nytt men det jeg hadde kan komme igjen sa de. Anonymous poster hash: 8a015...5c6 Jo, blodpropp er ofte svangerskapsrelatert.. når man er gravid øker sjansen for blodpropp ganske mye Anonymous poster hash: cbc41...d7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå