Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere holdt ut med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater(?) en mann, men han vil liksom ikke treffe meg? o.O Han forteller hele tiden hvor glad han er for tiden og at han elsker å være sammen med meg, men når vi har mulighet til å treffes kommer det alltid noe i veien..Greit nok av og til, men hver eneste gang?..Han lover at ting skal bli bedre, men han fortsetter på samme måte. Jeg vet jeg bare bør gi opp, men jeg føler så mye for han..:/ Vi har kjent hverandre snart et år, men bare som venner, vi har holdt på med dette i ca 3 mnd nå..

Anonymous poster hash: 1b80e...efa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen holder deg trolig på gress. Gå videre, er ikke verdt å kaste bort tiden på ham. Hvis han virkelig var interessert så hadde han funnet tid.

Anonymous poster hash: af8a7...c09
Skrevet

Da høres det ut som om dere ønsker litt forskjellige typer forhold. Han vil ha deg i tillegg til alt annet han er vant til å gjøre, mens du vil ha et voksent forhold.

Skrevet

Du må ikke vanne plenen for mye. 

La han ta kontakt med deg. La han komme til deg. Se siden om det er verdt bryderiet å vanne plenen i det hele tatt, eller om gresset vil visne uansett.

Anonymous poster hash: 6f04d...bdf
Skrevet

Dump dusten!! Slik vil du IKKE ha det!!

Anonymous poster hash: b3f42...622

Skrevet

Høres helt ut som en viss en jeg kjenner også..

Anonymous poster hash: 21543...895

Skrevet

Har ikke du skrevet om dette før?

Skrevet

He is not that into you - hadde han vært det kunne ikke ti ville hester stoppet ham fra å treffe deg, menn som er forelsket er veldig like kvinner som er forelsket der. Move on!

Anonymous poster hash: 74d04...f16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...