Gå til innhold

Hva syntes dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

At far drikker alkohol under svangerskapet . Er det greit eller burde han også være avholds?

 

 

 

Anonymous poster hash: 302c3...5c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er vel ikke gravid. Selvsagt kan ham ta seg litt alkohol iløpet av et svangerskap.

Skrevet

Selvfølgelig får han drikke, han skader jo ikke barnet med det. Det som ikke er ok er de mannfolka som lar dama sitte hjemme hver helg mens de flyr rundt på byen. Det får ikke han her!

 

Anonymous poster hash: 3123c...ce9

Skrevet

Vi er på campingen hver helg, da sitter han å koser seg og drikker med andre hver gang, det er ikke greit for meg. Han skal vel ha barn like mye som meg selvom han ikke er den som går gravid..

 

Anonymous poster hash: 302c3...5c4

Skrevet

Ja, selvfølgelig må far få drikke alkohol. Gjerne ta seg en fest og, bare det ikke blir festing hver helg.



Anonymous poster hash: 2bb33...146
Skrevet

Det er helt opp til en voksen mann å bestemme selv.

 

Anonymous poster hash: 7873f...20c

Skrevet

Hva? Skal far være nødt til å være avholds bare fordi du er gravid?

Mannen min jobber turnus og må ofte jobbe i helgene. Det betyr jo ikke at ikke jeg skal kunne ta meg et glass vin en lørdagskveld, selv om han må stå over fordi han har vakt.

 

Anonymous poster hash: dde65...214

Skrevet

Hvorfor skulle ikke mannen få lov til å drikke?

Skrevet

Det er først når jeg har bikket 35 uker at han får alkoholrestriksjoner, og disse restriksjonene er strenge; NULL alkohol frem til fødsel.

Men jeg hadde ikke tolerert festing hver helg, eller mye rakfyll generelt. Det hadde jeg ikke orka. Ikke fordi han ikke skal få kose seg, men fordi det rett og slett viser umodenhet som han ikke får ta med seg inn i foreldrerollen. 



Anonymous poster hash: 26cb9...adc
Skrevet

Hva? Skal far være nødt til å være avholds bare fordi du er gravid?

Mannen min jobber turnus og må ofte jobbe i helgene. Det betyr jo ikke at ikke jeg skal kunne ta meg et glass vin en lørdagskveld, selv om han må stå over fordi han har vakt.

 

Anonymous poster hash: dde65...214

Er det ikke slik at "vi er gravide"?

 

Anonymous poster hash: 302c3...5c4

Skrevet

 

Hva? Skal far være nødt til å være avholds bare fordi du er gravid?

Mannen min jobber turnus og må ofte jobbe i helgene. Det betyr jo ikke at ikke jeg skal kunne ta meg et glass vin en lørdagskveld, selv om han må stå over fordi han har vakt.

 

Anonymous poster hash: dde65...214

Er det ikke slik at "vi er gravide"?

 

Anonymous poster hash: 302c3...5c4

 

Nei. Det er "jeg er gravid og vi venter barn". 

 

Anonymous poster hash: 26cb9...adc

Skrevet

 

 

 

Hva? Skal far være nødt til å være avholds bare fordi du er gravid?

Mannen min jobber turnus og må ofte jobbe i helgene. Det betyr jo ikke at ikke jeg skal kunne ta meg et glass vin en lørdagskveld, selv om han må stå over fordi han har vakt.

 

Anonymous poster hash: dde65...214

Er det ikke slik at "vi er gravide"?

 

Anonymous poster hash: 302c3...5c4

Nei. Det er "jeg er gravid og vi venter barn".

 

Anonymous poster hash: 26cb9...adc

er bare dritt lei av den " vi er gravide" greia.. Derfor jeg skrev det , ikke seriøst ment

 

Anonymous poster hash: 302c3...5c4

Skrevet

Når jeg blir gravid, så er det greit at samboeren min tar sinoe øl til fotballkamp. Et glass rødvin ved barnefri helg osv.

 

Han er voksen nok til å bestemmed selv. Jeg blir ikke med på alt av festiviteter, for jeg er relativt mye sliten/trøtt som gravid. ..

 

Han får ikke drikke noe fra 4 uker før fødsel grunnet tidligere fødsler har vært før termin.

 

Anonymous poster hash: 3d6a1...600

Skrevet

Vi er på campingen hver helg, da sitter han å koser seg og drikker med andre hver gang, det er ikke greit for meg. Han skal vel ha barn like mye som meg selvom han ikke er den som går gravid..

 

Anonymous poster hash: 302c3...5c4

 

Han er ikke gravid og skader ingen ved å ta seg noen glass. Men om helgene deres består i å sitte på en campingplass å drikke bør dere snakke om hva dere skal gjøre i helgene etter at barnet er kommet til verden.

Skrevet

I uke 1-39, selvfølgelig :) Uke 40 - helst ikke :)

Skrevet

Herregud, hvorfor ikke?

Det er selvsagt forskjell på å drikke litt og å være utilgjengelig. Men det trenger egentlig ikke ha noe med alkohol å gjøre.

 

Vi sier "vi er gravid" i blant her i huset, men det er bare for moro skyld. Ingen som innbiller seg at vi er to som har foster i magen....

 

 



Anonymous poster hash: 119c4...342

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...