Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 At far drikker alkohol under svangerskapet . Er det greit eller burde han også være avholds? Anonymous poster hash: 302c3...5c4
SuperFries Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Han er vel ikke gravid. Selvsagt kan ham ta seg litt alkohol iløpet av et svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Selvfølgelig får han drikke, han skader jo ikke barnet med det. Det som ikke er ok er de mannfolka som lar dama sitte hjemme hver helg mens de flyr rundt på byen. Det får ikke han her! Anonymous poster hash: 3123c...ce9
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Vi er på campingen hver helg, da sitter han å koser seg og drikker med andre hver gang, det er ikke greit for meg. Han skal vel ha barn like mye som meg selvom han ikke er den som går gravid.. Anonymous poster hash: 302c3...5c4
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Ja, selvfølgelig må far få drikke alkohol. Gjerne ta seg en fest og, bare det ikke blir festing hver helg. Anonymous poster hash: 2bb33...146
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Det er helt opp til en voksen mann å bestemme selv. Anonymous poster hash: 7873f...20c
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Hva? Skal far være nødt til å være avholds bare fordi du er gravid? Mannen min jobber turnus og må ofte jobbe i helgene. Det betyr jo ikke at ikke jeg skal kunne ta meg et glass vin en lørdagskveld, selv om han må stå over fordi han har vakt. Anonymous poster hash: dde65...214
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #9 Skrevet 20. mai 2015 Det er først når jeg har bikket 35 uker at han får alkoholrestriksjoner, og disse restriksjonene er strenge; NULL alkohol frem til fødsel.Men jeg hadde ikke tolerert festing hver helg, eller mye rakfyll generelt. Det hadde jeg ikke orka. Ikke fordi han ikke skal få kose seg, men fordi det rett og slett viser umodenhet som han ikke får ta med seg inn i foreldrerollen. Anonymous poster hash: 26cb9...adc
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #10 Skrevet 20. mai 2015 Hva? Skal far være nødt til å være avholds bare fordi du er gravid? Mannen min jobber turnus og må ofte jobbe i helgene. Det betyr jo ikke at ikke jeg skal kunne ta meg et glass vin en lørdagskveld, selv om han må stå over fordi han har vakt. Anonymous poster hash: dde65...214 Er det ikke slik at "vi er gravide"? Anonymous poster hash: 302c3...5c4
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #11 Skrevet 20. mai 2015 Hva? Skal far være nødt til å være avholds bare fordi du er gravid? Mannen min jobber turnus og må ofte jobbe i helgene. Det betyr jo ikke at ikke jeg skal kunne ta meg et glass vin en lørdagskveld, selv om han må stå over fordi han har vakt. Anonymous poster hash: dde65...214 Er det ikke slik at "vi er gravide"? Anonymous poster hash: 302c3...5c4 Nei. Det er "jeg er gravid og vi venter barn". Anonymous poster hash: 26cb9...adc
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #12 Skrevet 20. mai 2015 Hva? Skal far være nødt til å være avholds bare fordi du er gravid? Mannen min jobber turnus og må ofte jobbe i helgene. Det betyr jo ikke at ikke jeg skal kunne ta meg et glass vin en lørdagskveld, selv om han må stå over fordi han har vakt. Anonymous poster hash: dde65...214 Er det ikke slik at "vi er gravide"? Anonymous poster hash: 302c3...5c4 Nei. Det er "jeg er gravid og vi venter barn". Anonymous poster hash: 26cb9...adc er bare dritt lei av den " vi er gravide" greia.. Derfor jeg skrev det , ikke seriøst ment Anonymous poster hash: 302c3...5c4
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #13 Skrevet 20. mai 2015 Når jeg blir gravid, så er det greit at samboeren min tar sinoe øl til fotballkamp. Et glass rødvin ved barnefri helg osv. Han er voksen nok til å bestemmed selv. Jeg blir ikke med på alt av festiviteter, for jeg er relativt mye sliten/trøtt som gravid. .. Han får ikke drikke noe fra 4 uker før fødsel grunnet tidligere fødsler har vært før termin. Anonymous poster hash: 3d6a1...600
overlord Skrevet 20. mai 2015 #14 Skrevet 20. mai 2015 Vi er på campingen hver helg, da sitter han å koser seg og drikker med andre hver gang, det er ikke greit for meg. Han skal vel ha barn like mye som meg selvom han ikke er den som går gravid.. Anonymous poster hash: 302c3...5c4 Han er ikke gravid og skader ingen ved å ta seg noen glass. Men om helgene deres består i å sitte på en campingplass å drikke bør dere snakke om hva dere skal gjøre i helgene etter at barnet er kommet til verden.
Nissefisen Skrevet 20. mai 2015 #15 Skrevet 20. mai 2015 I uke 1-39, selvfølgelig Uke 40 - helst ikke
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #16 Skrevet 20. mai 2015 Herregud, hvorfor ikke? Det er selvsagt forskjell på å drikke litt og å være utilgjengelig. Men det trenger egentlig ikke ha noe med alkohol å gjøre. Vi sier "vi er gravid" i blant her i huset, men det er bare for moro skyld. Ingen som innbiller seg at vi er to som har foster i magen.... Anonymous poster hash: 119c4...342
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå