Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Vi er en familie på 5 som skal på interrail i Europa i sommer og lurer på om noen bereiste mennesker kan hjelpe meg med et par ting jeg lurer på Er det noen andre her inne som har gjort det med småbarn og har noen gode råd? Er det vanskelig å få tak i bleier nedover i Europa? Noen som vet noe om sovevogner på tog? Tips til et flott sted i f.eks Nederland, Frankrike eller Tyskland som ikke er en av de største byene? Anonymous poster hash: 10ec3...8de
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Jeg reiste rundt i Europa i fjor med tog, sammen med ungene. Men var bare i store byer, bortsett fra da vi var i Italia. Men var veldig glad for at minste var 7 år. Vet ikke om jeg hadde orket det samme med en 1 åring. Men regner med dere har en plan som fungerer bra for dere. Mine var ekstremt aktive og krevende da de var 1 år og. Anonymous poster hash: 94bed...b46
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Minsten er veldig aktiv og har gått stødig siden han var 10 mnd, så ja det blir en utfordring. Gleder meg! Anonymous poster hash: 10ec3...8de
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 ååå sjalu ! Har så lyst til å ta med meg 2'åringen på interrail i sommer, men har ikke råd Får spare opp til neste år ! Anonymous poster hash: e3510...177
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå