Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #26 Skrevet 20. mai 2015 Nei nei. Ikke avløslig med AVLANG. I annsiktet. Hvis du skjønner. Gud forby autocorrect Anonymous poster hash: 481e4...a70
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #27 Skrevet 20. mai 2015 Ikke så avlang, men ikke rundt heller. Markerte trekk Anonymous poster hash: 2b2b2...a98
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #28 Skrevet 20. mai 2015 Han hadde skjorte og strikket vest på 17 mai 😂 Anonymous poster hash: 2b2b2...a98
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #29 Skrevet 20. mai 2015 Første jeg tenkte var ikke skaff hund nå. Vet ikke om d har vært tema? Vent litt til. Gutten har mye å utvikle seg på fremdeles. Men om litt så ser jeg for meg en gutt med stort hjerte for dyr. Videreutdanning. Jøss. Så bra du kommer til å gjøre det bra å trives enda bedre i fremtidig jobb. Anonymous poster hash: 481e4...a70
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #30 Skrevet 20. mai 2015 Han hadde skjorte og strikket vest på 17 mai 😂 Anonymous poster hash: 2b2b2...a98 😂😂😂 du tuller!?!? Ja.. Som jeg sa.. Stilfull gutt ☺️ Anonymous poster hash: 481e4...a70
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #31 Skrevet 20. mai 2015 Hehe , så bra gleder meg ))) ingen fare for hund ennå , mannen vil ikke ha😂 hvordan ser du for deg han da? Anonymous poster hash: 2b2b2...a98
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #32 Skrevet 20. mai 2015 Tuller ikke 😂 jeg løp hjem rett før toget skulle gå å hentet vesten ( det var jo så kaldt ) , men ofte det jeg kjøper av pynte klær tii han Anonymous poster hash: 2b2b2...a98
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #33 Skrevet 20. mai 2015 Høy mørk pen (naturlig pen som deg) liksom litt kvalmende hvor "perfekt" verden ser dere som. Så som sagt kontorjobb. Slank mann. Stilfull han og (som sønnen) gutten har trekk fra deg men "form" fra far... Hvis du forsto. Han er nok glad i sin "perfekte" familie. Så du er stuck. Hbis noen skal bli lei så er det du Anonymous poster hash: 481e4...a70
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #34 Skrevet 20. mai 2015 Han er nok mye av det du beskriver men mer mørk blond . Sønnen er helt lik han, men med trekk av meg tja om jeg er så naturlig pen vet jeg ikke 😂 jeg er ikke jenta man snur seg etter. Men han derimot er mannen de fleste faller for . Anonymous poster hash: 2b2b2...a98
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #35 Skrevet 20. mai 2015 Nesten så du burde sett ett bilde av oss 😂😂😂 eller møtt oss , tror du hadde kjent oss igjen 😂 Anonymous poster hash: 2b2b2...a98
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #36 Skrevet 20. mai 2015 Selvtillit...!!! Kjøp deg på boks å åpne av og til. Se deg i speilet og se at du ER naturlig pen Anonymous poster hash: 481e4...a70
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #37 Skrevet 20. mai 2015 Nesten så du burde sett ett bilde av oss 😂😂😂 eller møtt oss , tror du hadde kjent oss igjen 😂 Anonymous poster hash: 2b2b2...a98 Haha. Ja d hadde faktisk vært gøy Anonymous poster hash: 481e4...a70
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #38 Skrevet 20. mai 2015 Takk, skal se om jeg finner en boks på tilbud ett sted 😂 Anonymous poster hash: 2b2b2...a98
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #39 Skrevet 20. mai 2015 Hvem er jeg da? (Ikke mamma enda) men blir en Ellie om det er jente. Melvin (oppkalling) hvis gutt 😜 få se om du leser meg Anonymous poster hash: 481e4...a70
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #40 Skrevet 20. mai 2015 Men dette var moro 👏👏 du traff på masse får se om du kjenner oss igjen en gang på gata 😂😂da må du si hei ) du vet vel nesten hvor vi bor også 😂 Anonymous poster hash: 2b2b2...a98
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #42 Skrevet 20. mai 2015 Hmmm jeg er jo skikkelig dårlig på sånn , men tror du over 27-28, mørkt hår og blå grønne øyne . Vært med mannen en 3-4 år, jobber i butikk , har endel gode venner. Er morsom , snill og jordnær. Kan være jeg bommer helt 😂 Anonymous poster hash: 2b2b2...a98
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #43 Skrevet 20. mai 2015 Østlandet Anonymous poster hash: 2b2b2...a98
mispire Skrevet 20. mai 2015 #44 Skrevet 20. mai 2015 Beige/ lys grå stasjonsvogn. ? (Må bynne bomme på mer snart nå) 😂😂
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #45 Skrevet 20. mai 2015 Hehe bilen stemmer ikke Anonymous poster hash: 2b2b2...a98
mispire Skrevet 20. mai 2015 #46 Skrevet 20. mai 2015 👍endelig en skikkelig bom. Takk. 😂😂😂 men dette var gøy for meg og. Be gutten plukke opp.. Lei av å tråkke på ting?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #47 Skrevet 20. mai 2015 Han er nok litt distré , men han er som moren sin , liker orden Anonymous poster hash: 2b2b2...a98
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #48 Skrevet 20. mai 2015 Men vi har en form for familie bil Anonymous poster hash: 2b2b2...a98
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #49 Skrevet 20. mai 2015 Han er nok litt distré , men han er som moren sin , liker orden Anonymous poster hash: 2b2b2...a98 Kanskje gubben jeg så? Ting som ligger på gulvet Anonymous poster hash: 481e4...a70
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #50 Skrevet 20. mai 2015 Hehe det er helt riktig 😂 Anonymous poster hash: 2b2b2...a98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå