Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Lover å oppdatere om dere gjetter riktig eller feil Anonymous poster hash: 82a41...2fe
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Du jobber med barn ihvertfall! Anonymous poster hash: 99151...1a2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Du er ung - og så liker du svenske navn. Anonymous poster hash: 1b197...15c
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Er ikke så veldig ung akkurat å er ikke sansen for andre svenske navn enn Nicklas Jobber ikke med barn nå men har jobbet mye med barn før Anonymous poster hash: 82a41...2fe
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Digger paradise hotel Anonymous poster hash: deb3c...642
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Du er litt beskjeden i forsamlinger, men trygg og stø på hjemmebane. En god mor, med fokus på kreativitet og tradisjoner. Du bryr deg ikke så mye om rengjøring og rydding, så huset ordnes i skippertak. Anonymous poster hash: b8e94...85b
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Digger paradise hotel Anonymous poster hash: deb3c...642 Har aldri sett men enn 5 minutter på det programmet Anonymous poster hash: 82a41...2fe
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #8 Skrevet 20. mai 2015 Du er litt beskjeden i forsamlinger, men trygg og stø på hjemmebane. En god mor, med fokus på kreativitet og tradisjoner. Du bryr deg ikke så mye om rengjøring og rydding, så huset ordnes i skippertak. Anonymous poster hash: b8e94...85b Oi her traff du jo skummelt bra! Er beskjeden i forsamlinger men når jeg er blant folk jeg kjenner så er jeg veldig utadvent. Liker veldig godt tradisjoner å hater når noen prøve å forandre på det som er blitt en fast tradisjon. Er veldig lite glad i husarbeid så ser ikke alltid så fint ut her,men når jeg først kommer i gang så får jeg mye gjort. Har faktisk vaskehjelp ettersom jeg hater å vaske. Anonymous poster hash: 82a41...2fe
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #9 Skrevet 20. mai 2015 Du er litt beskjeden i forsamlinger, men trygg og stø på hjemmebane. En god mor, med fokus på kreativitet og tradisjoner. Du bryr deg ikke så mye om rengjøring og rydding, så huset ordnes i skippertak. Anonymous poster hash: b8e94...85b Jeg er en annen mamma til Nicklas, og denne stemte ganske mye på meg😉 Anonymous poster hash: ba549...ba1
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #10 Skrevet 20. mai 2015 Du er litt beskjeden i forsamlinger, men trygg og stø på hjemmebane. En god mor, med fokus på kreativitet og tradisjoner. Du bryr deg ikke så mye om rengjøring og rydding, så huset ordnes i skippertak. Anonymous poster hash: b8e94...85b Jeg er en annen mamma til Nicklas, og denne stemte ganske mye på meg Anonymous poster hash: ba549...ba1 Det med rot og husarbeid stemmer nok på ganske mange Anonymous poster hash: 82a41...2fe
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #11 Skrevet 20. mai 2015 Lett på tråden. Mest sannsynlig er barnet ditt et resultat av et knull på danskebåten. Anonymous poster hash: ea2d3...f95
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #12 Skrevet 20. mai 2015 Bruker mye tid på å stave navnet til sønnen din. Anonymous poster hash: 55435...9d5
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #13 Skrevet 20. mai 2015 Lett på tråden. Mest sannsynlig er barnet ditt et resultat av et knull på danskebåten. Anonymous poster hash: ea2d3...f95 Sønnen min ble til etter ett års forhold Anonymous poster hash: 82a41...2fe
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #14 Skrevet 20. mai 2015 Bruker mye tid på å stave navnet til sønnen din. Anonymous poster hash: 55435...9d5 Det er verdt det Anonymous poster hash: 82a41...2fe
dagmamma_OS Skrevet 20. mai 2015 #15 Skrevet 20. mai 2015 Du er litt beskjeden i forsamlinger, men trygg og stø på hjemmebane. En god mor, med fokus på kreativitet og tradisjoner. Du bryr deg ikke så mye om rengjøring og rydding, så huset ordnes i skippertak. Anonymous poster hash: b8e94...85b Jeg har også en sønn som heter Nicklas å den passer faktisk bra på meg også!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #16 Skrevet 20. mai 2015 Du er litt beskjeden i forsamlinger, men trygg og stø på hjemmebane. En god mor, med fokus på kreativitet og tradisjoner. Du bryr deg ikke så mye om rengjøring og rydding, så huset ordnes i skippertak. Anonymous poster hash: b8e94...85b Oi her traff du jo skummelt bra!Er beskjeden i forsamlinger men når jeg er blant folk jeg kjenner så er jeg veldig utadvent. Liker veldig godt tradisjoner å hater når noen prøve å forandre på det som er blitt en fast tradisjon. Er veldig lite glad i husarbeid så ser ikke alltid så fint ut her,men når jeg først kommer i gang så får jeg mye gjort. Har faktisk vaskehjelp ettersom jeg hater å vaske. Anonymous poster hash: 82a41...2fe Så morsomt! Anonymous poster hash: b8e94...85b
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #17 Skrevet 20. mai 2015 Du er veldig tynn. Små pupper. Godtroende. Kanskje litt naiv ? Anonymous poster hash: 70cc8...00f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #18 Skrevet 20. mai 2015 Du er veldig tynn. Små pupper. Godtroende. Kanskje litt naiv ? Anonymous poster hash: 70cc8...00f Shit! Har jeg fått meg en stalker? Veier under 40 kg å sier vel seg selv at puppene er to små blåbær da Jeg tror veldig ofte det beste om folk for så å bli så skuffet. Jeg er veldig naiv! Selv om det er mange tegn på at en fyr er utro mot meg så nekter jeg å tro det før jeg har fått ett helt klart bevis. Anonymous poster hash: 82a41...2fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå