Gå til innhold

Mamma til Nicklas.Hvordan er jeg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lover å oppdatere om dere gjetter riktig eller feil :)



Anonymous poster hash: 82a41...2fe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du jobber med barn ihvertfall!



Anonymous poster hash: 99151...1a2
Skrevet

Du er ung - og så liker du svenske navn.



Anonymous poster hash: 1b197...15c
Skrevet

Er ikke så veldig ung akkurat å er ikke sansen for andre svenske navn enn Nicklas :)

 

Jobber ikke med barn nå men har jobbet mye med barn før :)



Anonymous poster hash: 82a41...2fe
Skrevet

Digger paradise hotel

 

Anonymous poster hash: deb3c...642

Skrevet

Du er litt beskjeden i forsamlinger, men trygg og stø på hjemmebane. En god mor, med fokus på kreativitet og tradisjoner. Du bryr deg ikke så mye om rengjøring og rydding, så huset ordnes i skippertak.

 

Anonymous poster hash: b8e94...85b

Skrevet

Digger paradise hotel

 

Anonymous poster hash: deb3c...642

Har aldri sett men enn 5 minutter på det programmet :)

 

Anonymous poster hash: 82a41...2fe

Skrevet

Du er litt beskjeden i forsamlinger, men trygg og stø på hjemmebane. En god mor, med fokus på kreativitet og tradisjoner. Du bryr deg ikke så mye om rengjøring og rydding, så huset ordnes i skippertak.

 

Anonymous poster hash: b8e94...85b

Oi her traff du jo skummelt bra!

Er beskjeden i forsamlinger men når jeg er blant folk jeg kjenner så er jeg veldig utadvent.

Liker veldig godt tradisjoner å hater når noen prøve å forandre på det som er blitt en fast tradisjon.

Er veldig lite glad i husarbeid så ser ikke alltid så fint ut her,men når jeg først kommer i gang så får jeg mye gjort.

Har faktisk vaskehjelp ettersom jeg hater å vaske.

 

Anonymous poster hash: 82a41...2fe

Skrevet

Du er litt beskjeden i forsamlinger, men trygg og stø på hjemmebane. En god mor, med fokus på kreativitet og tradisjoner. Du bryr deg ikke så mye om rengjøring og rydding, så huset ordnes i skippertak.

 

Anonymous poster hash: b8e94...85b

Jeg er en annen mamma til Nicklas, og denne stemte ganske mye på meg😉

 

 

 

Anonymous poster hash: ba549...ba1

Skrevet

 

Du er litt beskjeden i forsamlinger, men trygg og stø på hjemmebane. En god mor, med fokus på kreativitet og tradisjoner. Du bryr deg ikke så mye om rengjøring og rydding, så huset ordnes i skippertak.

 

Anonymous poster hash: b8e94...85b

Jeg er en annen mamma til Nicklas, og denne stemte ganske mye på meg

 

 

 

Anonymous poster hash: ba549...ba1

 

Det med rot og husarbeid stemmer nok på ganske mange :P

 

Anonymous poster hash: 82a41...2fe

Skrevet

Lett på tråden. Mest sannsynlig er barnet ditt et resultat av et knull på danskebåten.

 

Anonymous poster hash: ea2d3...f95

Skrevet

Bruker mye tid på å stave navnet til sønnen din.

 

Anonymous poster hash: 55435...9d5

Skrevet

Lett på tråden. Mest sannsynlig er barnet ditt et resultat av et knull på danskebåten.

 

Anonymous poster hash: ea2d3...f95

Sønnen min ble til etter ett års forhold :)

 

Anonymous poster hash: 82a41...2fe

Skrevet

Bruker mye tid på å stave navnet til sønnen din.

 

Anonymous poster hash: 55435...9d5

Det er verdt det :P

 

Anonymous poster hash: 82a41...2fe

Skrevet

Du er litt beskjeden i forsamlinger, men trygg og stø på hjemmebane. En god mor, med fokus på kreativitet og tradisjoner. Du bryr deg ikke så mye om rengjøring og rydding, så huset ordnes i skippertak.

 

Anonymous poster hash: b8e94...85b

Jeg har også en sønn som heter Nicklas å den passer faktisk bra på meg også!

Skrevet

 

 

Du er litt beskjeden i forsamlinger, men trygg og stø på hjemmebane. En god mor, med fokus på kreativitet og tradisjoner. Du bryr deg ikke så mye om rengjøring og rydding, så huset ordnes i skippertak.

 

Anonymous poster hash: b8e94...85b

Oi her traff du jo skummelt bra!

Er beskjeden i forsamlinger men når jeg er blant folk jeg kjenner så er jeg veldig utadvent.

Liker veldig godt tradisjoner å hater når noen prøve å forandre på det som er blitt en fast tradisjon.

Er veldig lite glad i husarbeid så ser ikke alltid så fint ut her,men når jeg først kommer i gang så får jeg mye gjort.

Har faktisk vaskehjelp ettersom jeg hater å vaske.

 

Anonymous poster hash: 82a41...2fe

Så morsomt!

 

Anonymous poster hash: b8e94...85b

Skrevet

Du er veldig tynn. Små pupper.

Godtroende.

Kanskje litt naiv ?

 

Anonymous poster hash: 70cc8...00f

Skrevet

Du er veldig tynn. Små pupper.

Godtroende.

Kanskje litt naiv ?

 

Anonymous poster hash: 70cc8...00f

Shit! Har jeg fått meg en stalker? :P

Veier under 40 kg å sier vel seg selv at puppene er to små blåbær da :P

Jeg tror veldig ofte det beste om folk for så å bli så skuffet.

Jeg er veldig naiv! Selv om det er mange tegn på at en fyr er utro mot meg så nekter jeg å tro det før jeg har fått ett helt klart bevis.

 

Anonymous poster hash: 82a41...2fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...