Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Har hatt vondt i magen noen dager, og har en sønn som begynte å spy i dag. Har også et barn som er friskt foreløpig, og han trenger middag.. Men jeg er helt tom for ideer? Noen som har tips til noe enkelt, og som er lett for magen, mest sannsynlig kommer omgangssyken til han i løpet av kvelden å. Å jeg begynner også å bli ganske sulten.. Hva lager dere til middag når omgangssyken er i hus? Anonymous poster hash: a0fb4...5af
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Ungene elsker risengrynsgrøt, så det spiser de selv med dårlig appetitt. Anonymous poster hash: 5c5f9...6c4
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Ungene elsker risengrynsgrøt, så det spiser de selv med dårlig appetitt. Anonymous poster hash: 5c5f9...6c4 Det var ganske lurt. Ris binder jo magen også, har jeg hørt! Anonymous poster hash: a0fb4...5af
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Funker best med noe salt her, ala pølse og chips :-) Anonymous poster hash: bcd77...5bf
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 havregrøt, ikke akkurat middag, men næringsrikt... Anonymous poster hash: 944d4...e66
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Ville ikke servert grøt med melk dersom alle er dårlige i magen. Jeg hadde gått for grandiosa. Salt og veldig enkelt Anonymous poster hash: 0576a...eec
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #8 Skrevet 20. mai 2015 Fiskepudding eller boller med hvit saus eller noe annet som er mykt når det skal opp igjen og som er nøytralt! Ikke pizza eller tomatbasert saus, taco osv som kan gjøre magen sur og det enda værre å spy. Anonymous poster hash: 17e67...4eb
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #9 Skrevet 20. mai 2015 Takk for mange gode tips. Nå har jeg masse å velge mellom kjenner jeg blir sulten bare av å lese her, selv om jeg bare sitter å er redd for å begynne å kaste opp Anonymous poster hash: a0fb4...5af
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #10 Skrevet 20. mai 2015 Jeg kjøper kjøttfarse og grovt brød. Ofte blander jeg i revne gulrøtter, spinat og løk men det er ikke nødvendig. Smører farsen på grovt brød og steker med farsen ned på steikepannen. Steker litt på andre siden så skivene blir sprø! Veldig godt når vi er syke og dårlig matlyst. Ketshup og piffi. Serveres ofte med minitomater, agurkstenger og gulrotstenger! Anonymous poster hash: cbc0a...f4d
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. mai 2015 #11 Skrevet 20. mai 2015 Unngå melkemat dersom de spyr så sparer du deg selv for en del jobb.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #12 Skrevet 20. mai 2015 Pommes frites. Jeg ville ikke ha spist melkemat med omgangssyke Anonymous poster hash: 6fb23...697
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #13 Skrevet 20. mai 2015 Jeg kjøper kjøttfarse og grovt brød. Ofte blander jeg i revne gulrøtter, spinat og løk men det er ikke nødvendig. Smører farsen på grovt brød og steker med farsen ned på steikepannen. Steker litt på andre siden så skivene blir sprø! Veldig godt når vi er syke og dårlig matlyst. Ketshup og piffi. Serveres ofte med minitomater, agurkstenger og gulrotstenger! Anonymous poster hash: cbc0a...f4d fy faen SÅ JÆVLIG det hørtes ut! Unnskyld meg, men pjuuuuuuuuuuuuuuk! Anonymous poster hash: 17e67...4eb
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #14 Skrevet 20. mai 2015 Jeg kjøper kjøttfarse og grovt brød. Ofte blander jeg i revne gulrøtter, spinat og løk men det er ikke nødvendig. Smører farsen på grovt brød og steker med farsen ned på steikepannen. Steker litt på andre siden så skivene blir sprø! Veldig godt når vi er syke og dårlig matlyst. Ketshup og piffi. Serveres ofte med minitomater, agurkstenger og gulrotstenger! Anonymous poster hash: cbc0a...f4d Hæ?! Anonymous poster hash: 60175...435
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #15 Skrevet 20. mai 2015 Du Bør vurdere hva som er enklest å spy opp. Vet jeg at brygger på omgangssyken holder jeg meg unna middag og spesielt melk. Så risgrøt? ? No Way! !! Da går det i saltkjeks gitt. Eller til nød ristet loff når jeg er på bedringens vei. Klarer ikke tanken på å spise middag når jeg vet det kommer opp etterpå. Anonymous poster hash: 76178...3e1
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #16 Skrevet 20. mai 2015 Jeg kjøper kjøttfarse og grovt brød. Ofte blander jeg i revne gulrøtter, spinat og løk men det er ikke nødvendig. Smører farsen på grovt brød og steker med farsen ned på steikepannen. Steker litt på andre siden så skivene blir sprø! Veldig godt når vi er syke og dårlig matlyst. Ketshup og piffi. Serveres ofte med minitomater, agurkstenger og gulrotstenger! Anonymous poster hash: cbc0a...f4d fy faen SÅ JÆVLIG det hørtes ut! Unnskyld meg, men pjuuuuuuuuuuuuuuk! Anonymous poster hash: 17e67...4eb Syns det hørtes godt ut jeg :-) Anonymous poster hash: bd430...941
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå