Gå til innhold

Wow... Sex med ny mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før har sex vært noe jeg har gjort av pliktfølelse. Joda, har jo kunne nytt det, men det var aldri det store og jeg lå ofte bare å ventet på at han skulle bli ferdig. Det skulle helst være mørkt og med dyna på. Når det først ble ferdig var det enten å snu seg å sove, eller rett inn på do og på med klærne straks. Ingen kos, ingen kjærlige ord.

Nå er jeg i et nytt forhold, og wow! Det er en nytelse fra en ende til en annen. Når vi er ferdige ligger vi og koser og snakker ei stund før det er på an igjen. Har aldri opplevd liknende ;) Føler meg mer frigjort og vi har til og med morgensex i dagslys. En ny verden har åpenbart seg!

Jeg trodde aldri jeg kunne klare å nyte igjen.

*bare lufter tankene litt*

Anonymous poster hash: 83b58...1c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig - det er slik det skal være :D

Her er det abstinenser, snart to år siden det ble slutt med eksen, vi hadde fantastisk sex. Har ikke funnet noen jeg har villet ha sex med på disse snart to årene... sukk! Men, vil ha hele pakka, godt forhold og god sex.

Kos deg med nye mannen, tydelig at dere passer sammen :)

Anonymous poster hash: 5c952...36b
Skrevet

Kjenner til følelsen!!

Med eksen var det alltid under dyna, i mørket.

Med samboeren min nå så er det overalt, i lys og i mørke. Nyter det virkelig💓

Anonymous poster hash: 59b2d...70c

Skrevet

Åh, så herlig for deg! Slik skal det være ;). Nyt det du :)!

Anonymous poster hash: 7a9b4...e1b
Skrevet

Jeg nyter det virkelig! Ha funnet den rette for meg. Det er jeg sikker på. Ikke bare på det seksuelle plan, men når det gjelder alt. Han kan til og med kommunisere, og vi har så mange like interesser, liker det samme på tv, samme musikken, samme maten... Og utfyller hverandre i kunnskap og daglige gjøremål. Det fantes virkelig en for meg!

Anonymous poster hash: 83b58...1c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...