Hera83 Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Noen her som har fire barn eller flere, og vil fortelle litt om det? Tid, økonomi, positive/negative ting osv.
Kjerringa med agurken Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Jeg var nr 2 i en søskenflokk på 4. Det var da 18 år mellom eldst og yngst. Tidsmessig gikk det sånn noenlunde greit for foreldrene mine- vi var rimelig selvhjulpne og de som var større hjalp de som var mindre. Økonomisk sett gikk det greit rundt, men man må jo selvsagt snu på krona, og det kan bli en del arvetøy og leker som arves. Det å kunne lære seg økonomi og snu på kroner er jo oppbyggelig i seg selv Krangling kan det bli myeeeeeee av da. Krangler ikke de ene så krangler de andre, men i dagens digitale verden burde dette gå greit.Når det gjelder bilsiden så må man ha noe med større plass enn en vanlig 5-seters bil hvis man skal ha med seg alle sammen.
Frufluffy Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Vi har vært 4 i 3 uker nå Hadde vi stoppet med 3 så hadde vi sikkert spart oss litt krangling for de to eldste krangler en god del, men forguder hun som er nest minst og nå den minste. Regner med at de to minste vil være like mye i tottene på hverandre som de to eldste er nå om noen år. Tidsmessig vil de to eldste nok være mye selvhjulpne når de to yngste begynner å skulle kjøres på aktiviteter Det er nok egentlig ikke så mye mer jeg kan si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå