Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Innser bare mer og mer hvor dust barnefar er. Verdens største egoist. Jeg har vært hjemme hele uka pga feber og influensa. Er vanligvis aldri syk. I dag er det familiekveld på skolen og jeg er ansvarlig for kakesalg. Spurte samboeren om han ikke vær så snill kunne gjøre det da jeg er sengeliggende. Han nekter, gidder ikke sier han. Vil heller prate med de andre foreldrene, og ber meg skrive på siden der om noen vil bytte. Jeg kan jo ikke gjøre det, når alle ser at han er der:( Prøvde å dusje nå og er helt svimmel. Så jeg skal karre meg til skolen og bite tenna sammen som alltid, med feber og influensa. Føler meg så liten:( Anonymous poster hash: c6095...2fc
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Sjokkerende, du har all grunn til å være lei deg. For en dust. Klem til deg! Anonymous poster hash: 28388...dbd
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Send melding til de andre foreldrene om at du er syk og at mannen din kommer i og står i kafeen i stedet. Så er det han som driter seg ut hvis ham bare sitter der og slarver med de andre foreldrene. Anonymous poster hash: aa1f4...eee
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Så utrolig frekt!!!!!!! Hadde uten å tulle ikke dratt, du kan ikke stå der og smitte andre heller. Hva med å spørre moren din? Søster?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Send melding til de andre foreldrene om at du er syk og at mannen din kommer i og står i kafeen i stedet. Så er det han som driter seg ut hvis ham bare sitter der og slarver med de andre foreldrene. Anonymous poster hash: aa1f4...eee Den var genial. Det verste er at dette er mindre respektløst enn det han gjør mot deg nå. Anonymous poster hash: ad56c...bbe
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 På huet og ræva ut med han!!! Anonymous poster hash: e9ebd...e76
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Send melding til de andre foreldrene om at du er syk og at mannen din kommer i og står i kafeen i stedet. Så er det han som driter seg ut hvis ham bare sitter der og slarver med de andre foreldrene. Anonymous poster hash: aa1f4...eee Den var genial. Det verste er at dette er mindre respektløst enn det han gjør mot deg nå. Anonymous poster hash: ad56c...bbe Skulle gjerne ha gjort det, men han kommer til å nekte. Og det vil gå utover vårt barn.Han soler seg i glansen av alt vi gjør, og jeg er den eneste som gjør alt på kammerset! Han fremstår som den helten av en fotballpappa, men har aldri kjøpt et par sko, vaska en eneste strømpe, eller knytt en eneste sko! Hvis jeg gjør det vil sønnen vår bli så flau, så jeg må nok dra selv😔 Anonymous poster hash: c6095...2fc
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #8 Skrevet 20. mai 2015 Innser bare mer og mer hvor dust barnefar er. Verdens største egoist. Jeg har vært hjemme hele uka pga feber og influensa. Er vanligvis aldri syk. I dag er det familiekveld på skolen og jeg er ansvarlig for kakesalg. Spurte samboeren om han ikke vær så snill kunne gjøre det da jeg er sengeliggende. Han nekter, gidder ikke sier han. Vil heller prate med de andre foreldrene, og ber meg skrive på siden der om noen vil bytte. Jeg kan jo ikke gjøre det, når alle ser at han er der:( Prøvde å dusje nå og er helt svimmel. Så jeg skal karre meg til skolen og bite tenna sammen som alltid, med feber og influensa. Føler meg så liten:( Anonymous poster hash: c6095...2fc Selvsagt selger du ikke kaker når du har influensa. Hørt om smitte? Anonymous poster hash: a4dd3...959
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #9 Skrevet 20. mai 2015 HAN bør skrive inn på siden og si at hans kjære dessverre er syk og siden han selv ikke gidder, så håper han at noen andre kan ta ansvar for kakesalget... Alternativt kan jo du skrive at mannen ikke vil ta over og siden du er syk så håper du noen andre kan ta ansvar for salget. Regner med at du bestiller time til fvk så fort som mulig... en slik egoist hadde jeg ikke villet dele livet med. DU går selvfølgelig ikke på skolen i kveld, Hi. Når du er syk så skal du ikke stå og selge kaker! Anonymous poster hash: 0524c...196
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #10 Skrevet 20. mai 2015 Spørr han hva han ville følt om det var motsatt? Er han så lite empatisk? Er han flau over å stå i kakeboden?? Åååå blir sint på dine vegne. Giddetr ikke. Arrrg. Anonymous poster hash: 7b008...9b0
nurantowen Skrevet 20. mai 2015 #11 Skrevet 20. mai 2015 For en idiot! Kjenner jeg blir sint på dine vegne! Ikke dra på skolen, du er syk og skal holde senga. For ikke å snakke om smitte. Skriv på siden at du er syk og pga smittefare må holde senga, og at mannen din dessverre ikke gidder å stille opp for sønnen sin eller sin syke samboer.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #12 Skrevet 20. mai 2015 Send melding til de andre foreldrene om at du er syk og at mannen din kommer i og står i kafeen i stedet. Så er det han som driter seg ut hvis ham bare sitter der og slarver med de andre foreldrene. Anonymous poster hash: aa1f4...eee Den var genial. Det verste er at dette er mindre respektløst enn det han gjør mot deg nå. Anonymous poster hash: ad56c...bbe Skulle gjerne ha gjort det, men han kommer til å nekte. Og det vil gå utover vårt barn.Han soler seg i glansen av alt vi gjør, og jeg er den eneste som gjør alt på kammerset! Han fremstår som den helten av en fotballpappa, men har aldri kjøpt et par sko, vaska en eneste strømpe, eller knytt en eneste sko! Hvis jeg gjør det vil sønnen vår bli så flau, så jeg må nok dra selv Anonymous poster hash: c6095...2fc Poenget er at du ikke sier ifra til ham på forhånd. La ham dra dit og tro at noen andre skal gjøre den jobben, for så å oppdage at alle de andre regner med at det er han som skal gå og stille seg i kaféen. Selfølgelig tror de det, for det er jo det som er det riktige og naturlige. Så driter han seg ut der. Anonymous poster hash: aa1f4...eee
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #13 Skrevet 20. mai 2015 Ikke dra. Du kan smitte andre. Og tenk hvis du smitter noen som er som meg? Har nettopp kommet hjem fra sykehus pga en stygg infeksjon. Hvis jeg får influensa ol blir jeg liggende lenge på sykehus. Skriv på siden at du er syk og far gidder ikke stille opp så du blir glad hvis noen andre kan steppe inn. Anonymous poster hash: 20a04...91b
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #14 Skrevet 20. mai 2015 Altså.. Du kan jo på siden skrive. Jeg har fptt influensa og pga dette og smittefare kan jeg ikke stå i kakeboden i dag. Min mann kan heller ikke stille opp. Åsså om noen kan steppe inn. Det blir uansett flaut for han å møte opp uten å stå i boden. Men det får han bare føle på!!!!! Da har du gjort det du kan. Du kan ikke selge kaker med influensa. Det gjør du verken mot deg selv eller andre. Evt ring styret og la de ta over å finne noen. Dusteman. Har en selV Arg Anonymous poster hash: 7b008...9b0
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #15 Skrevet 20. mai 2015 Innser bare mer og mer hvor dust barnefar er. Verdens største egoist. Jeg har vært hjemme hele uka pga feber og influensa. Er vanligvis aldri syk. I dag er det familiekveld på skolen og jeg er ansvarlig for kakesalg. Spurte samboeren om han ikke vær så snill kunne gjøre det da jeg er sengeliggende. Han nekter, gidder ikke sier han. Vil heller prate med de andre foreldrene, og ber meg skrive på siden der om noen vil bytte. Jeg kan jo ikke gjøre det, når alle ser at han er der:( Prøvde å dusje nå og er helt svimmel. Så jeg skal karre meg til skolen og bite tenna sammen som alltid, med feber og influensa. Føler meg så liten:( Anonymous poster hash: c6095...2fc En ting hadde vært om han skulle noe annet. Men når han alikevel skal dit, så kan han jo ta det. Du får bare si du ikke klarer. Anonymous poster hash: d6234...2e9
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #16 Skrevet 20. mai 2015 ok. intresant Anonymous poster hash: 0a448...b1f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #17 Skrevet 20. mai 2015 ok. intresant Anonymous poster hash: 0a448...b1f Intresant?? Anonymous poster hash: 567b6...ec9
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #18 Skrevet 20. mai 2015 Hvordan gikk/går familiekvelden? Er du tilstede eller ble det ordnet opp i? Anonymous poster hash: ad56c...bbe
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #19 Skrevet 20. mai 2015 ok. intresant Anonymous poster hash: 0a448...b1f Kan du ikke skrive? Det heter intresangt! Anonymous poster hash: e9ebd...e76
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #20 Skrevet 20. mai 2015 ok. intresant Anonymous poster hash: 0a448...b1f Kan du ikke skrive? Det heter intresangt! Anonymous poster hash: e9ebd...e76 Det heter intrissant. Anonymous poster hash: 6684c...084
Ikkedytt Skrevet 20. mai 2015 #21 Skrevet 20. mai 2015 ok. intresant Anonymous poster hash: 0a448...b1f Kan du ikke skrive? Det heter intresangt! Anonymous poster hash: e9ebd...e76 Eller interessant.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #22 Skrevet 20. mai 2015 ok. intresant Anonymous poster hash: 0a448...b1f Kan du ikke skrive? Det heter intresangt! Anonymous poster hash: e9ebd...e76 Det heter intrissant. Anonymous poster hash: 6684c...084 Huff, alle vet jo at ordet kommer av interesse, altså interessankt. Anonymous poster hash: 6a9bc...1d4
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #23 Skrevet 20. mai 2015 ok. intresant Anonymous poster hash: 0a448...b1f Kan du ikke skrive? Det heter intresangt! Anonymous poster hash: e9ebd...e76 Det heter intrissant. Anonymous poster hash: 6684c...084 Huff, alle vet jo at ordet kommer av interesse, altså interessankt. Anonymous poster hash: 6a9bc...1d4 Nei, nei... det kommer av Sankt In Terresi... alle har jo hørt om ham! Hi, beklager avsporingen... Håper du ikke gikk til skolen i kveld! Du og mannen trenger en ordentlig oppvask, men det er kanskje lurt å gjøre det på fvk hvor en nøytral tredjepart er med. God bedring! Anonymous poster hash: 0524c...196
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #24 Skrevet 21. mai 2015 Blir flau på vegne av kvinner hvis du gikk i går, så jævlig dørmatte er det faktisk ikke lov å være. Du burde enten gå fra ham, eller gå fra ham. Jepp, vanskelig valg gitt. Anonymous poster hash: 36509...e9e
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2015 #25 Skrevet 21. mai 2015 Well?? Anonymous poster hash: 02477...d41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå