Gå til innhold

Hva synes dere om smågutter med hanekam da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vil min gutt ha, han har hatt det før.

Jeg synes det er supert, han ser kul ut.

Anonymous poster hash: f7fc0...238

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ungene skal få ha den frisyren de vil ha selv,det er bare hår, det gror ut igjen, og man kan velge noe annet senere. Hanekam kan forøvrig være ganske stilig :-)

Anonymous poster hash: f8c24...3ee
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg synes ungene skal få ha den frisyren de vil ha selv,det er bare hår, det gror ut igjen, og man kan velge noe annet senere. Hanekam kan forøvrig være ganske stilig :-)

Anonymous poster hash: f8c24...3ee

Det hun sa :)

Skrevet

Jeg personlig syns det ser ganske fælt ut. Men jeg er veldig for at barn skal få bestemme over utseende og klær selv,så jeg hadde ikke nektet barnet mitt det pga mine preferanser.

Skrevet

Kommer an på stilen til ungen. Nevøen min har og det passer ikke. Mens hos andre kan det være tøft 😃

Skrevet

Tenker ikke så mye over hva andre barn har, har nok med meg og mine.. Men jeg hadde ikke blitt glad om min sønn ville ha det. Men jeg hadde ikke nekta han det heller.

Anonymous poster hash: 06e98...628

Skrevet

Det er ikke noe jeg synes ser bra ut, men synes barna skal få bestemme selv.

Anonymous poster hash: 4a7af...409
Skrevet

Kan være stilig hvis klesstilen er som Beckhamgutta. Om barna går med angrybirdgensere og spidermanblinkesko, syns jeg hanekam ikke er kult. Skal passe både ansikt, type og klesstil.

Anonymous poster hash: f7fc3...250

Skrevet

Grusomt!

Skrevet

Fint, synes mange kler den sveisen. Men ikke den som tydelig er hjemmeklippet, hvor det er maskinkort på sidene og alt er like langt på toppen, og bare faller sammen til siden.

Anonymous poster hash: 46205...0f0

Skrevet

Om det er en lettere i hanekam i egen hårfarge som barnet vil ha, så ok. Har barnet kule foreldre som vil ha en miniutgave av seg selv, så nei. Hårprodukter og evt. skinnjakke, trange bukser og nagler passer ikke helt inn i barnehage og småskolen.

Barn skal kunne bevege seg fritt, og ikke tenke på utseende.

Anonymous poster hash: 73439...23c
Skrevet

Min gutt har hjemmelaget hanekam. Ikke lang hanekam da.

Jeg lager også med mønster på siden og han elsker det:-)

Anonymous poster hash: 929e2...8c3

Skrevet

Foreldre bør også tenke på å ikke gjøre barna for spesielle i hverdagen. Slå heller til i bursdager eller noe. Vanskelig å spille fotball i friminuttene om man har hanekam. Eller skal barnet henge på hjørnet?

Skrevet

Foreldre bør også tenke på å ikke gjøre barna for spesielle i hverdagen. Slå heller til i bursdager eller noe. Vanskelig å spille fotball i friminuttene om man har hanekam. Eller skal barnet henge på hjørnet?

Hvordan i alle dager skal en hanekam gjør det vanskelig for gutta å spille fotball?? Hahaha! Må le litt nå 😆

Skrevet

Le bare du :sjarmor:  Er jo straks vanskeligere å heade med hanekam, eller skal han ha hårvoksen i baklomma?

Skrevet

Vanskelig å spille fotball?? LOL

Hanekam er kult om gutten er typen. Min er 12 og har hanekam innimellom, veldig opptatt av klær og slikt :P

Og vet du, han er skikkelig fotballgutt!! Viktig å ha sveisen på plass når de spiller kamp, jentene ser jo på ;)

På små, små gutter er det superskjønt :)

Anonymous poster hash: e35fa...902

Skrevet

Le bare du :sjarmor: Er jo straks vanskeligere å heade med hanekam, eller skal han ha hårvoksen i baklomma?

Med mindre det er sement i håret, så gjør ikke en hanekam det vanskelig å heade ballen nei ;-) med mindre det er snakk om 20 cm opp hele veien med stor hår.

Skrevet

Aldeles ikke pent!

Men jeg sliter med å skjønne hvordan det kan hindre lek og ballspill da da.

Skrevet

Hanekam er høyt, taggete og stivt hår, gjerne med farge. Mener dere vanlig hår som står litt opp, så er det noe annet.

Skrevet

Det som før var hanekam, er vel idag mohawk... Hanekam idag er ver bare sånn litt opp mot midten :P

Anonymous poster hash: e35fa...902

Skrevet

Kan være :) Er så gammel at jeg husker de virkelige hanekammene :)

Skrevet

Kjempestygt.

Anonymous poster hash: 918d3...a28
Skrevet

Jeg aner ikke hvor lang tid det tar å frisere en hanekam hver dag. Hvis det er like raskt som vanlige "rett med frisyrer" og du ikke bruker kjemikalier i farge, skum eller liknende så kjør på.

Anonymous poster hash: 3f1f4...f0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...