Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Vi har vært sammen i 7 år og har to små barn sammen. Vi har det ikke så bra for tiden for han bidrar ikke i hjemmet og anser det for å være mitt område, noe jeg jobber med for å få han til å forstå. I går sto jeg i gangen for å dra på butikken. Jeg sa jeg hadde fått en trist melding fra min svigerinne som er i sorg etter at min bror forlot de. Jeg sa til samboern at jeg syns det er egoistisk og at det nesten bare er utroskap som kan godtas som grunn(vold osv også da). Han har aldri noe svar til meg når jeg snakker om utroskap. Han skifter bare tema. Så sier han plutselig: Hvor mye veier du nå egentlig? Du får ikke gå ned mer i vekt. Skuldrene dine stikker ut og du har ingen pupper. Går du rundt i sportsbh hele tiden nå? Svarer at jeg faktisk har gått opp noen kg igjen og er nå 64, så ingen fare med mine 172cm. Har gått fra C til DD cup og ned til B cup etter to svangerskap. Ikke noe jeg kan noe for med andre ord. Er dette et tegn på at han kanskje er utro selv og plutselig skal begynne å hakke på meg for å skifte fokus? Han jobber sjeldent overtid og er mest hjemme med oss så skjønner ikke at han har mulighet til det, men det kan vel skje i arbeidstiden også? Han sletter forresten alle meldinger på telefonen så ingen spor der og da MSN eksisterte vet jeg at han chattet mye med andre kvinner han hadde møtt på nett og fikk endel bilder jeg har sett på pcn hans. Anonymous poster hash: a97e5...b15
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Her er det bare ett svar å gi. Herregud. Du virker ikke helt frisk. Håper du bare troller. Anonymous poster hash: 60ae3...747
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Her er det bare ett svar å gi. Herregud. Du virker ikke helt frisk. Håper du bare troller. Anonymous poster hash: 60ae3...747 Så det er normal oppførsel å hakke på meg sånn og bli sint på meg for hvordan jeg ser ut? Anonymous poster hash: a97e5...b15
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Du finner deg i alt for mye! Det er ikke bare utroskap og vold som er god grunn til å gå, også når man er ulykkelig i et forhold, om partneren ikke har respekt og setter pris å den du er. Et forhold er både å gi og ta. Synes du burde revurdere hele forholdet. Er heller ikke bra for et barn å se at faren ikke bidratr i huset, setter lite pris på moren.. Anonymous poster hash: 043a3...86c
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Her er det bare ett svar å gi. Herregud. Du virker ikke helt frisk. Håper du bare troller. Anonymous poster hash: 60ae3...747 Så det er normal oppførsel å hakke på meg sånn og bli sint på meg for hvordan jeg ser ut? Anonymous poster hash: a97e5...b15 Han er bekymret for deg! Og prøver å få deg til å forstå at du ikke må gå mer ned i vekt. Det skal ikke så mye til å plutselig være sykelig tynn og slite med spissforstyrrelser testen av livet. Derfor prøver han å stoppe deg før det kommer så langt. Han sier dette for at du skal forstå at du faktisk er tynn nok og ikke kan bli enda tynnere. Ellers må jeg si at det er på meget tynt grunnlag du mistenker mannen din for utroskap! Anonymous poster hash: d6525...393
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Han kommenterer når jeg er 10kg tyngre også. Tar tak i flesket osv.. Anonymous poster hash: a97e5...b15
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Det at han bytter så totalt tema virker pussig. Om han er totalt ufølsom og ikke bryr seg om skillsmissen til din bror/svigerinne, det er det vel bare du som kan vite. Men jeg hadde reagert på måten han byttet tema på, spesielt siden han har en historikk med å chatte med damer han har møtt via nettet og fått bilder av, og at han driver og sletter alle meldinger hele tiden. Men det skriver jeg fordi jeg ikke er vant med at menn i forhold oppfører seg på den måten - heller ikke at en mann mener at huset bare er mitt ansvar. Du finner deg i altfor mye, som en over her sier. Få ham med på fvk slik at dere har en mulighet til å ordne forholdet! Anonymous poster hash: a1733...da5
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #8 Skrevet 20. mai 2015 Her er det bare ett svar å gi. Herregud. Du virker ikke helt frisk. Håper du bare troller. Anonymous poster hash: 60ae3...747 Så det er normal oppførsel å hakke på meg sånn og bli sint på meg for hvordan jeg ser ut? Anonymous poster hash: a97e5...b15 Han er en drittsekk. Om han er utro er håpløst å uttale seg om. Og jeg synes du virker litt "gal" som mistenker utroskap når mannen er en god gammeldags drittsekk. Anonymous poster hash: 60ae3...747
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå