Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 'Brudeparer inviterer til brunsj' (dagen derpå). Betyr det at de spanderer på oss på cafeen, eller må vi betale selv? Anonymous poster hash: 465be...b2f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Regner med at det hadde stått noe om det hvis dere måtte betale selv, så jeg hadde tatt sjansen på at de spanderer. Anonymous poster hash: b5363...c75
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Jeg ville også trodd at de spanderer når det står at de inviterer. Det er bare det at bruden er en av de gjerrigste jeg kjenner, så jeg har litt vanskelig for å tro at hun spanderer. HI Anonymous poster hash: 465be...b2f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Jeg ville også trodd at de spanderer når det står at de inviterer. Det er bare det at bruden er en av de gjerrigste jeg kjenner, så jeg har litt vanskelig for å tro at hun spanderer. HI Anonymous poster hash: 465be...b2f Da sørger du for å ha nok penger til å betale for brunsj, og tar det som en positiv overraskelse dersom de faktisk spanderer. Anonymous poster hash: 65555...fe6
Superdolly Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Med denne formuleringen, og dersom det ikke står i neste setning at det skal være spleiselag, hadde jeg tatt det som en selvfølge at de spanderer.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Er meeeget spesielt om de inviterer til brunsj dagen etter og ikke spanderer når de har ordlagt seg sånn. Anonymous poster hash: b8286...bf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå