Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Hjelp!! Gubben hater Theodor men jeg synes det er sååå fint.. Samboeren min mener han blir et mobbeoffer om vi kaller han Theodor.... Anonymous poster hash: a0d2e...ed2
Rubella Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Jeg liker Sebastian mye bedre! Men Theodor er da på ingen måte noe mobbenavn! Hvordan kan han mene det?
førskolelæreren Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Theodor er ett nydelig navn. Ser det er mange på småbarn med dette navnet 😍☺️ Sebastian er litt "ut" for min del.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Jeg må si rett ut at Theodor er skikkelig fælt, men smaken er som baken. Sebastian syns jeg er pent. Begge bør vel like navnet, ingen begge liker? Her hadde jeg et par favorittnavn på nr 2, men mannen likte de ikke. Trumfet ikke gjennom men fant et begge liker :-) Anonymous poster hash: 32e18...95d
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Theodor en SÅ mye finere enn Sebastian. Anonymous poster hash: 082c7...90f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Jeg synes begge er ok. Noe pusete, begge to. Men jeg ville heller hatt en "Theo" enn en "Sebbe(n)", men heller en "Bastian" enn en "Theo"... Dette er navn som nesten garantert får kallenavn. Mitt forslag er å se helt bort fra begge navnene, og finne et helt annet dere begge liker/synes er ok. Anonymous poster hash: 0c9d9...bde
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #8 Skrevet 20. mai 2015 Liker best Sebastian, det er forresten veldig mange som heter Theodor nå. Men som kallenavn ville jeg heller hatt Theo enn sebastianalternativene. Hmm.. ville nok vært litt hipp som happ. Anonymous poster hash: 037de...8e9
Villbringebringebær Skrevet 20. mai 2015 #9 Skrevet 20. mai 2015 Liker Sebastian mye bedre! Theodor er så vanlig nå og Theo er så pusete :/ Sebb er kulere
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #10 Skrevet 20. mai 2015 Liker begge, men siden jeg har en Sebastian selv (9 år) så stemmer jeg for det Theodor er da vel ikke noe "mobbenavn"?!? Anonymous poster hash: b2d18...b51
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #11 Skrevet 20. mai 2015 Min svigerinne hadde samme navnevalgene som deg. De valgte Theodor og angrer nå. Alle kaller han forresten bare theo Anonymous poster hash: 03d2d...67b
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #12 Skrevet 20. mai 2015 Jeg har en Sebastian på 8 år. Han har aldri fått/hatt noen kallenavn, hverken hjemme eller på skolen/etc. Anonymous poster hash: a8954...f2a
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #13 Skrevet 20. mai 2015 Vi har også en Sebastian på 9 år så da sier det seg selv hva jeg liker best😉 Vår har heller ikke fått noe kallenavn, så det er ingen problem her i alle fall😊 Anonymous poster hash: 0729e...c81
Tjofsen Skrevet 20. mai 2015 #14 Skrevet 20. mai 2015 (endret) Synes Theodor passer godt på bamser. Sett litt for mye på Theodor og Eli på barnetv. Ville heller gått for Sebastian, men jeg er ikke så begeistret for det navnet heller. Endret 20. mai 2015 av Tjofsen
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #15 Skrevet 20. mai 2015 Sebastian Anonymous poster hash: d0ba9...4af
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #16 Skrevet 20. mai 2015 Theodor er nyydelig! Anonymous poster hash: 8e269...5ba
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #17 Skrevet 20. mai 2015 Helt klart Teodor, uten H. Anonymous poster hash: 240fa...9de
mamma_bergen Skrevet 20. mai 2015 #19 Skrevet 20. mai 2015 Datteren min skulle hete Theodor, men så hadde hun ingen tut,så da måtte vi finne på noe annet Så jeg stemmer for Theodor
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #20 Skrevet 20. mai 2015 Syns Sebastian er mye finere enn Theodor så hadde ikke vært i tvil hvis jeg måtte velge. Anonymous poster hash: f5852...c23
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #21 Skrevet 20. mai 2015 Theo eller Stian Anonymous poster hash: f82ac...b20
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #22 Skrevet 20. mai 2015 Skal du få det undulat? Anonymous poster hash: 29f05...cd6
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #23 Skrevet 20. mai 2015 Vi valgte Sebastian. Anonymous poster hash: bc62d...801
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå