Gå til innhold

Theodor eller Sebastian!??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!!

 

Gubben hater Theodor men jeg synes det er sååå fint..

Samboeren min mener han blir et mobbeoffer om vi kaller han Theodor....



Anonymous poster hash: a0d2e...ed2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Theodor

Skrevet

Jeg liker Sebastian mye bedre! Men Theodor er da på ingen måte noe mobbenavn! Hvordan kan han mene det?

Skrevet

Theodor er ett nydelig navn. Ser det er mange på småbarn med dette navnet 😍☺️

Sebastian er litt "ut" for min del.

Skrevet

Jeg må si rett ut at Theodor er skikkelig fælt, men smaken er som baken. Sebastian syns jeg er pent. Begge bør vel like navnet, ingen begge liker? Her hadde jeg et par favorittnavn på nr 2, men mannen likte de ikke. Trumfet ikke gjennom men fant et begge liker :-)

 

 

Anonymous poster hash: 32e18...95d

Skrevet

Theodor en SÅ mye finere enn Sebastian.



Anonymous poster hash: 082c7...90f
Skrevet

Jeg synes begge er ok. Noe pusete, begge to. Men jeg ville heller hatt en "Theo" enn en "Sebbe(n)", men heller en "Bastian" enn en "Theo"... 

Dette er navn som nesten garantert får kallenavn. 

Mitt forslag er å se helt bort fra begge navnene, og finne et helt annet dere begge liker/synes er ok.



Anonymous poster hash: 0c9d9...bde
Skrevet

Liker best Sebastian, det er forresten veldig mange som heter Theodor nå. Men som kallenavn ville jeg heller hatt Theo enn sebastianalternativene. Hmm.. ville nok vært litt hipp som happ.



Anonymous poster hash: 037de...8e9
Skrevet

Liker Sebastian mye bedre! Theodor er så vanlig nå og Theo er så pusete :/

Sebb er kulere :)

Skrevet

Liker begge, men siden jeg har en Sebastian selv (9 år) så stemmer jeg for det :) 

Theodor er da vel ikke noe "mobbenavn"?!?



Anonymous poster hash: b2d18...b51
Skrevet

Min svigerinne hadde samme navnevalgene som deg. De valgte Theodor og angrer nå. Alle kaller han forresten bare theo

 

Anonymous poster hash: 03d2d...67b

Skrevet

Jeg har en Sebastian på 8 år. Han har aldri fått/hatt noen kallenavn, hverken hjemme eller på skolen/etc.

 

Anonymous poster hash: a8954...f2a

Skrevet

Vi har også en Sebastian på 9 år så da sier det seg selv hva jeg liker best😉

 

Vår har heller ikke fått noe kallenavn, så det er ingen problem her i alle fall😊

 

Anonymous poster hash: 0729e...c81

Skrevet (endret)

Synes Theodor passer godt på bamser. Sett litt for mye på Theodor og Eli på barnetv. Ville heller gått for Sebastian, men jeg er ikke så begeistret for det navnet heller.

Endret av Tjofsen
Skrevet

Sebastian

 

Anonymous poster hash: d0ba9...4af

Skrevet

Theodor er nyydelig!

 

Anonymous poster hash: 8e269...5ba

Skrevet

Helt klart Teodor, uten H.

 

Anonymous poster hash: 240fa...9de

Skrevet

Sebastian nydelig

Skrevet

Datteren min skulle hete Theodor, men så hadde hun ingen tut,så da måtte vi finne på noe annet ;) Så jeg stemmer for Theodor :)

Skrevet

Syns Sebastian er mye finere enn Theodor så hadde ikke vært i tvil hvis jeg måtte velge.

 

 

Anonymous poster hash: f5852...c23

Skrevet

Theo eller Stian



Anonymous poster hash: f82ac...b20
Skrevet

Skal du få det undulat?

 

Anonymous poster hash: 29f05...cd6

Skrevet

Vi valgte Sebastian. :)

 

Anonymous poster hash: bc62d...801

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...