Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Om dette gnager for mye så gå. Anonymous poster hash: fd068...dbf
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Tja, spørre? Er du virkelig så dum? Spørre mannen og hvis han sier nei så er han ikke utro. Smart. Anonymous poster hash: b35d9...ac7
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Tja, spørre? Er du virkelig så dum? Spørre mannen og hvis han sier nei så er han ikke utro. Smart. Anonymous poster hash: b35d9...ac7 Er det ikke mer respekt og trust i forholdet så er det ikke liv laget uansett. Anonymous poster hash: 36eba...ac8
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Snoke på tlf og e post. Lei inn en privat dektektiv. Anonymous poster hash: 68946...5a0
sug lut Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Tja, spørre? Er du virkelig så dum? Spørre mannen og hvis han sier nei så er han ikke utro. Smart. Anonymous poster hash: b35d9...ac7 Hvis du ikke stoler på den du lever med og fortløpende tror vedkommende lyver så er det jo knekkende likegyldig om det er såkalt utroskap med i bildet i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #8 Skrevet 20. mai 2015 Tja, spørre? Er du virkelig så dum? Spørre mannen og hvis han sier nei så er han ikke utro. Smart. Anonymous poster hash: b35d9...ac7 Hvis du ikke stoler på den du lever med og fortløpende tror vedkommende lyver så er det jo knekkende likegyldig om det er såkalt utroskap med i bildet i det hele tatt. Jeg spurte, mannen sa nei. Fant ut at han hadde hatt et forhold i over ett år. Jeg hadde fått mistanke og spurte da han var ca halvveis. Jeg sa: "hvis du er utro eller vurderer å være det, vær så snill å være ærlig med meg. Jeg kommer ikke til å klare at du går bak ryggen på meg." Han svarte at det var han selvfølgelig ikke, og han skulle si i fra hvis slike tanker kom. La oss bare si at dette er en ganske kald type. Var ekstra vondt da jeg fant det ut. Jeg fant det tilfeldig ut da jeg kom over samtaler på messenger som dukket opp på sønnens mac. Helt jævlig. Tror som Luten sier at du må spørre, men ikke slå deg til ro med det hvis du har en mistanke som ikke gir slipp. Lykke til, håper du tar feil. Anonymous poster hash: 82810...e55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå