Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Er noe av det minst mandige jeg har sett på lenge... Anonymous poster hash: 6d62b...5a1
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Han er nå søt da. Også virker han så snill :-) Tror han blir verdens snilleste kjæreste :-) Anonymous poster hash: 24715...8af
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Han virker litt naiv. At han ikke er veldig mandig bryr meg lite. Han virker som en utrolig herlig og sympatisk gutt. Den jenta som får han som kjæreste, må være utrolig heldig. Anonymous poster hash: a861b...617
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Hahaha han e tebageståande Anonymous poster hash: ffa45...9ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå