Gå til innhold

Hadde du blitt med på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen din ønsket at dere skulle begynne å spille i korps i lag, ville du blitt med?

Anonymous poster hash: b260f...ecb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold nå opp

Anonymous poster hash: 3b747...a50

Skrevet

Hahahaha!! Nei 😂

Anonymous poster hash: 08e29...866

Skrevet

Neeeeeeei

Anonymous poster hash: c66bb...613

Skrevet

😂😂😂 nei gje deg, satt kveldsen i halsen her.

Anonymous poster hash: 9e4d9...f8c

Skrevet

Tja, kanskje. Tror jeg ville blitt veldig glad om han foreslo at vi skulle begynne på noe sammen....

Anonymous poster hash: 1e5f7...3df
Skrevet

Jeg spiller i korps :) Vil absolutt ikke at mannen blir med :P Noe vil jeg faktisk ha helt for meg selv.

Anonymous poster hash: 700e0...cf9

Skrevet

Hehe, det kunne jo vært moro om vi begge starta på null. Jeg vil spille trombone, i så fall. Kan imidlertid ikke se at det er så mange muligheter for aspiranter på min alder...

Skrevet

Ja jøss! Har lang fartstid i korps selv og hadde blitt god underholdning å se mannen streve og svette over notene!

Anonymous poster hash: 484d1...e52

Skrevet

Hahaha.. Nå lo eg 😂👍🏼

Anonymous poster hash: 4fdde...5a5

Skrevet

NEI! heldigvis hadde han aldri kommet det..

Anonymous poster hash: 36857...130
Skrevet

Både jeg og mannen spiller i korps, anbefales!! :-)

Har dere spilt før, da? Ikke bare, bare å lære seg det altså....

Anonymous poster hash: 66894...468
Skrevet

Både jeg og mannen spiller i korps, anbefales!! :-)

Har dere spilt før, da? Ikke bare, bare å lære seg det altså....

Vi har begge spilt i korps før. Nå spiller jeg piano og han spiller trommer i band. Jeg lo da jeg leste innlegget fordi jeg hadde ikke sett den komme. Og ærlig talt. Det er jo kjempemorsomt. "Skal vi begynne å spille i korps sammen?" Hahaha... Nei jeg ler fortsatt 😂👍🏻❤️

Skrevet

Hahaha 😂 jeg hadde sikkert trillet ut av sofaen av latter om han hadde spurt om noe sånt 😂😆 haha..kanskje jeg må spørre han !

Anonymous poster hash: f4b18...ec4

Skrevet

Fnis, det måtte i såfall være for å leve ut min barndomsdrøm om å være drillpike!

Skrevet

Hahaha 😂 jeg hadde sikkert trillet ut av sofaen av latter om han hadde spurt om noe sånt 😂😆 haha..kanskje jeg må spørre han !

Hahahaha eg ler ennå. Eg ska seriøst spør min. Me gjør det og så oppdatere me imårå 😝

Skrevet

Hahahaha eg ler ennå. Eg ska seriøst spør min. Me gjør det og så oppdatere me imårå 😝

Jeg må vente en uke før jeg kan spørre , for han er på jobb 😏😝 men skal oppdatere når jeg har spurt! Haha 😂

Skrevet

Det gjorde forsåvidt jeg også, trodde mannen min tullet med meg. Men han tullet ikke, han vil vi skal begynne i korps i lag, han mener det kommer til å bli kjempe koselig. Jeg kunne nå vært med bare forta prøve, men syns hele greia er helt komisk!

Tror han har kommet i en merkelig midtlivskrise...

Skrevet

Hahaha jeg hadde sikkert trillet ut av sofaen av latter om han hadde spurt om noe sånt haha..kanskje jeg må spørre han !

Det gjorde forsåvidt jeg også, trodde mannen min tullet med meg. Men han tullet ikke, han vil vi skal begynne i korps i lag, han mener det kommer til å bli kjempe koselig. Jeg kunne nå vært med bare forta prøve, men syns hele greia er helt komisk!

Tror han har kommet i en merkelig midtlivskrise...

Bli med da vel!!! Det er jo så gøy!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...