Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Så nydelig hun er! Og sangen er jo fantastisk Anonymous poster hash: 4f7b9...911
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Så nydelig hun er! Og sangen er jo fantastisk Anonymous poster hash: 4f7b9...911 Det sa jeg akkurat til mannen også. Eneste til nå jeg virkelig har likt, den hadde absolutt suksesselementer i seg! Anonymous poster hash: ef84a...361
Jezebel Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 (endret) Latterlig at Russland kommer med en "La oss alle leve i fred og fordragelighet"-sang. Nydelig dame og flott sang...men med litt bismak. Endret 19. mai 2015 av Jezebel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå