Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Min arbeidsplass forskutterer foreldrepenger og jeg får også fullt opp med feriepenger. Men hvordan blir det med samboeren for de ukene han tar ut? Han vil få foreldrepenger direkte fra NAV og kommer til å ta ut perm på slutten. Er det sånn at han ikke opparbeider seg feriepenger for den perioden han er i perm? Man får vel bare feriepenger av de første 12/15 ukene og de tar jo jeg.. Anonymous poster hash: cb2dc...cbe
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Min arbeidsplass forskutterer foreldrepenger og jeg får også fullt opp med feriepenger. Men hvordan blir det med samboeren for de ukene han tar ut? Han vil få foreldrepen7ger direkte fra NAV og kommer til å ta ut perm på slutten. Er det sånn at han ikke opparbeider seg feriepenger for den perioden han er i perm? Man får vel bare feriepenger av de første 12/15 ukene og de tar jo jeg.. Anonymous poster hash: cb2dc...cbe Du sier det jo selv - du får feriepengene pga du har de første ukene. Far får dermed ikke feriepenger av sin periode. .. Anonymous poster hash: 1bad8...327
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Min arbeidsplass forskutterer foreldrepenger og jeg får også fullt opp med feriepenger. Men hvordan blir det med samboeren for de ukene han tar ut? Han vil få foreldrepen7ger direkte fra NAV og kommer til å ta ut perm på slutten. Er det sånn at han ikke opparbeider seg feriepenger for den perioden han er i perm? Man får vel bare feriepenger av de første 12/15 ukene og de tar jo jeg.. Anonymous poster hash: cb2dc...cbe Du sier det jo selv - du får feriepengene pga du har de første ukene. Far får dermed ikke feriepenger av sin periode. .. Anonymous poster hash: 1bad8...327 Ville bare ha bekreftet at jeg tenkte riktig Anonymous poster hash: cb2dc...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå