Gå til innhold

Går vaskemaskinen hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at jeg bor inne på vaskerommet!Det blir alltid fullt!Hvor mange maskiner med klær vasker dere for dag?

Anonymous poster hash: 55d73...a00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men den går jevnlig😏 ca fem maskiner i uka, to voksne og to skolebarn. I dag har den gått i et for å komme til bunnen...

Anonymous poster hash: 1d485...31e

Skrevet

Stort sett en maskin hver dag, to de dagene jeg bytter sengetøy eller vasker håndklær. I dag ble det to fordi jeg fikk en pose med gjørmete bløtt yttertøy med hjem fra barnehagen....

Har 4 barn mellom 6 og 14 år, de to eldste på 11 og 14 trener fire ganger i uken i tillegg til det de produserer av gymtøy og vanlige klær. Det blir ganske mye skittentøy.

Jeg pleier å si at det verste med å ha fire barn er matbudsjettet og klesvasken.... ;)

Anonymous poster hash: baffc...44f
Skrevet

Nei. Vasker 3 til 5 maskiner i uka ca.

Skrevet

Nei den går ikke hver dag, men kan gå opptil 4-5 ganger på en dag dersom det har blitt litt fullt eller mannen kommer hjem fra jobb (pendler).

Skrevet

Tror vi vasker 2-3 maskiner i uka, 2 voksne og 1 barn.

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: b8c26...ccd

Skrevet

Jepp

Anonymous poster hash: 491e2...371

Skrevet

Ca 2 ganger i uken - en voksen og et barn.

Anonymous poster hash: f2f3b...c50

Skrevet

Nei, men jeg tar det i puljer. Jeg tar gjerne flere maskiner noen dager, og driter i resten av uka. Av en eller annen grunn har kurvene med ulike vaskeanvisninger tendenser til å bli fulle samtidig... Varierer veldig hvor mange maskiner ukentlig.

Anonymous poster hash: ef32d...f09
Skrevet

2 maskiner per dag. 2 voksne og ett barn + en hund som røyter som fy.

Anonymous poster hash: 7067a...fef

Skrevet

Ca 2 ganger i uken - en voksen og et barn.

Anonymous poster hash: f2f3b...c50

Hvordan er det mulig? Sengetøy, håndklær, undertøy, lyst tøy, mørkt tøy, ulltøy, treningstøy... Hvordan får du det til å gå opp?! 

Anonymous poster hash: ef32d...f09

Skrevet

Har to vaskemaskindager i uka. Har en klesvask dag hvor alt av klær blir vaska. Og så har jeg en håndkle- og/eller sengetøyvaskedag. Og tar en maskin i ny og ne ved behov hvis kosedyr trenger en vask, ved bleieuhell og oppkast eller nye klær som skal skylles opp på kort program.

Skrevet

En maskin per dag mandag til torsdag. To maskiner fredag og lørdag. En på søndag. Da holder vi unna. To voksne og to barn i barnehave.

Skrevet

3-7 maskiner i uken. En voksen og 2 barn. Ene barnet tenåring. Både jeg og barna trener, så blir en del ekstra der og.

Anonymous poster hash: 05339...abb
Skrevet

Ca 3 ganger i uken, 2 voksne og 2 barn.

Anonymous poster hash: d5c03...ca4
Skrevet

Ikke hver dag, men går nok omtrent 7 ganger på en uke. Konsentrerer vaskingen til få dager med flere maskiner. Da føler jeg ikke at jeg "bor" i vaskemaskinen...

Anonymous poster hash: 85f3e...e65
Skrevet

Vil tippe i gjennomsnitt 4 ggr. pr. uke. To voksne og ett barn.

Anonymous poster hash: 81f06...714

Skrevet

Det pleier å gå minst en hver dag. To unger som trener mye, og fire unger som aldri kan huske på å bruke honkle mer enn en dag. Og har jeg ekstra flaks bruker de bare ett honkle. To honkler vil de minst ha hver gang de tørker seg GRRRRRR!!!

Jeg produsererr arbeidstøy hver dag som må vaskes, mannen treningstøy samnt vanlig tøy på oss alle. Honkler, sengetøy osv. Så he går det minst en vask hve dag om vi skal holde haugen litt i sjakk.

Anonymous poster hash: 5f555...773

Skrevet

Mange som vasker utrolig mye her! Barna mine er så små et dem ikke er på trening, blir vel mere etter hvert. Men skifter dere ut alt av klær hver dag? Vi bytter truse og sokker hver dag men ikke bukse/genser om det ikke er veldig skittent da. Jeg og mannen jobber hjemme på gården, kan vel ikke påstå vi går rundt og er så rene til daglig, men skifter når vi skal hente barna i barnehagen eller i butikken;) Bruker håndkle flere ganger og vi, er det unormalt? Hvis man dusjer seg ren så blir det vel ikke så skittent tenker jeg..

Skrevet

To maskiner om dagen.

Vi er to voksne, tre barn, inkludert en refluxbaby.

Anonymous poster hash: cbb9b...75d

Skrevet

Det pleier å gå minst en hver dag. To unger som trener mye, og fire unger som aldri kan huske på å bruke honkle mer enn en dag. Og har jeg ekstra flaks bruker de bare ett honkle. To honkler vil de minst ha hver gang de tørker seg GRRRRRR!!!

Jeg produsererr arbeidstøy hver dag som må vaskes, mannen treningstøy samnt vanlig tøy på oss alle. Honkler, sengetøy osv. Så he går det minst en vask hve dag om vi skal holde haugen litt i sjakk.

Anonymous poster hash: 5f555...773

MÅ dem få lov til å ta nytt håndkle hver gang dem skal tørke seg da? Lurt å starte tidlig med bevisstgjøring tenker jeg, mitt barn på 7 år vet det koster penger å bruke vaskemaskinen, klærne blir slitt og vi sparer miljøet ved å ikke vaske for ofte:) Tror barna skjønner det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...