Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Jeg er perfeksjonist, men med 6 stykker i familien blir det alltid NOE man ikke rekker Ă„ rydde!Jeg hasterydder spesielt nĂ„r mamma eller pappa kommer...blĂŠhđhva med dere?alltid strĂžket?  Anonymous poster hash: 3ecb1...a6b
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Hasterydder alltid. Heldigvis ikke sÄ ofte vi fÄr uventet besÞk. Det flyter ikke til vanlig, men vil gjerne at det skal vÊre ekstra ryddig nÄr noen kommer pÄ besÞk. Anonymous poster hash: 173db...d0c
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Her er det stort sett litt for mye rot for min smak, men jeg prÞver Ä rydde litt nÄr jeg kan. Hasterydder nÄr mamma kommer, men hun finner alltid noe Ä klage pÄ.  Anonymous poster hash: e8546...a1b
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Aldrig, det er alltid ryddig. Er litt forstyrret pÄ det omrÄdet. Til og med venninner ber meg roe ned... hehe Anonymous poster hash: 1e073...722
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Har et veldig avslappet forhold til det. Men alle ting har sin faste plass, og vi er nÞye pÄ Ä fÞlge opp ungene at de legger ting tilbake og henger opp etter seg nÄr de har vÊrt ute. Om det ligger en dukke pÄ sofaen, eller tvbordet ikke har blitt tÞrket stÞv av pÄ 1 uke, eller det stÄr en panne igjen pÄ komfyren etter middagen og det kommer besÞk, sÄ bryr det meg fint lite, nett som jeg ikke bryr meg om slikt hos andre. NÄ tÞrker jeg stÞv stort sett to ganger i uken, vasker alle gulv 1-2 ganger i uken og stÞvsuger annenhver dag, det viktigste for meg er at det er rent, der gjelder hos andre og, syns ikke det er kult Ä blir skikkelig dritten under bena hos andre. Men vi bor her, det er ikke et utstillingshus.  Anonymous poster hash: d29e9...84c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ