Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 har hatt brunlig utflod hele veien! Dette gjør meg såå stresset. Det er ikke hver dag, men litt her og der.. Hadde tidlig UL i uke 6, og der så alt normalt ut og hjertet slo. Men alikevell klarer jeg ikke å senke skuldrene. Hvorfor er det sånn!? Merker det kan bli litt mere dersom jeg er i aktivitet (mye gåing ol) Det er sånn at det kommer LITT i truseinnlegget, og litt på papiret når jeg tørker meg de gangene jeg har det. Noen ganger er det lyserosa (biiittelitt) og noen ganger litt mørkere brunt. Har ingen smerter ol. Gynekologen som tok UL på meg sa det var helt normalt. Men jeg blir så stresset for MA! Noen andre som har hatt det sånn, og alt har gått bra? Jeg er heller ikke kvalm i det heletatt. Men har veldig ømme bryster, trøtt, treg mage og mye luft.. Hjelp Anonymous poster hash: 3a197...456
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Hadde akkurat det samme som deg og fikk beskjed om MA i uke 10. Spør om å få en ultralyd til så slipper du å gå å lure hvertfall. Lykke til♡ Anonymous poster hash: 86f91...de8
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Uff Har jo hatt tidlig UL i uke 6. Skal igjen i uke 12. Får bare vente å se da. Skummelt :,( Hi Anonymous poster hash: 3a197...456
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Uff Har jo hatt tidlig UL i uke 6. Skal igjen i uke 12. Får bare vente å se da. Skummelt :,( Hi Anonymous poster hash: 3a197...456 Jeg hadde en MA som ble oppdaget i uke 11, men fosteret døde i uke 8.... Jeg hadde ingen unormale smerter, men plutselig kom det svakt lyserosa på papiret...det var grunnen til at jeg tok kontakt med lege.. Jeg hadde bedt om å bli sjekket igjen hadde jeg vært deg! Anonymous poster hash: 1de59...27e
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Men hadde du det hele tiden da? Eller kom det plutselig? Jeg har nemmelig hatt det sånn helt siden IKM. Det er derfor jeg er litt sånn i tvil på om jeg skal orke ny henvisning ol. Da det viste seg at alt var ok på ul i uke 6. hi Anonymous poster hash: 3a197...456
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Du kan jo ta en ultralyd privat? Det gjør vi. Jeg klarer ikke å vente og kjenne at jeg blir stresset hele tiden. Vi har hatt i UL i uke 6 og skal igjen i uke 8. Jeg blødde litt før den i uke 6 (denne uken), men det var bare irritert slimhinne. Går du på noen hormoner som kan irritere slimhinnene? Anonymous poster hash: 73630...978
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Ja, kan jo det. Men koster tusen kr, og jeg er litt i tvil om jeg skal gjøre det, eller om jeg skal få lege til å henvise meg. Går ikke på noen hormoner nei. Blødde du friskt blod? hi Anonymous poster hash: 3a197...456
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #8 Skrevet 20. mai 2015 Jeg har hatt den sånn i alle svangerskapene mine som har gått bra. I det ene svangerskapet var det alt fra lyserosa, til rødt og brunt. Noen dager kom det litt, mens andre dager kom det mye. Det sluttet rundt uke 13 å det gikk veldig bra med barnet. Det var vist mye som kunne være grunnen, men det var normalt. Da jeg hadde MA hadde jeg ingen blødning eller farget utflod. Jeg hadde en tidlig ul som viste MA der embryoet hadde vært dødt i 3 uker. Anonymous poster hash: 6fb26...84b
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #9 Skrevet 20. mai 2015 uff, så trasig! Kan jeg spørre hvor tidlig du var på UL og når fosteret hadde dødd? hi Anonymous poster hash: 3a197...456
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå