Gå til innhold

Dere som har slitt med bulimi


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var mellom 16-20 år så fikk jeg bulimi, kastet opp mange ganger om dagen i den perioden. Så møtte jeg mannen min og klarte å legge det mer og mer fra meg. Nå er det 10 år siden denne perioden, men av og til (hver 4-6 mnd ca) så kaster jeg opp hvis vi har spist mye godteri en kveld. Klarer bare ikke å legge fra meg denne siste lille biten av bulimien, selv om jeg føler meg kurert og ferdig med sykdommen. Hvordan er det for dere som har hatt bulimi? Kaster dere aldri opp mer eller kan dere ha hendelser hvor dere gjør det av og til?

 

 

 

Anonymous poster hash: 637e3...d7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hadde det til og fra mellom 14-19 års alderen. Kuttet det helt ut da jeg ble gravid.

Jeg har av og til korte tilbakefall, men er gjerne bare en dag eller to hvis jeg har spist overdrevent mye over flere dager. Tror desverre aldri dette vil forsvinne helt, men er mye bedre nå enn jeg har vært tidligere.

Har også større fokus på kostholdet, så det har også mye å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...