Gå til innhold

Hva gjorde dere annerledes den månenden det klaffet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Insiminerte meg selv med en sprøyte istedet for samleie :o

 

Vi har prøvd så leeeenge og det blir så mye stress og prestasjonsangst når jeg har eggløsning. De siste mnd hadde mannen vanskeligheter med å komme under samleie pga dette.

Så en dag sa jeg til han på tull at kanskje han skulle gå å kose seg i fred og ro, og samle opp spermen i en sprøyte.

 

Og jaggu gjorde han ikke det. Vi gjorde det kanskje mest på fleip, men kunne jo ikke la spermen gå til spille :P

Hahah.. Og vips var jeg gravid etter 1,5 år prøving og stress :o:D

 

Anonymous poster hash: 9142a...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge gangene jeg har blitt gravid har jeg gitt meg selv orgasme rett etter samleiet. Prøvd i mange år, både medisiner og kjerringråd, men orgasme fikset biffen på egenhånd :)

 

Anonymous poster hash: 57d5f...8ff

Jeg husker å ha lest et sted at det er like viktig for jenta å få orgasmer som mannen. Ellers så har jeg veldig tro på det vi gjorde; jeg gjorde de berømmelige knipeøvelsene etterpå.

 

Anonymous poster hash: b5322...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

real fest, fremmed fyr med den sykeste pikken jeg har vært borti!
sovnet med sæden hans inni meg... noen uker senere kom ikke mensen, og wips der satt jeg med en positiv test i hånda.



Anonymous poster hash: ebb62...ac9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet å prøve iherdig rundt eggløsning. Mindre kaffe og sukker, gikk ned 2-3 kg. Brukte bidronninggele 2x3 daglig. Første gang prøvde 14 mnd og så MA. Så tok det 8 mnd når jeg gjorde de endringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gammelt innlegg, men sikkert relevant for noen andre, så svarer jeg og.

 

2 ganger har jeg blitt gravid rett etter jeg sluttet på prevensjon. Første gang p-ring, andre gang cerazette. Brukte de bare en kort periode. Ble ikke gravid i mnd før selv om vi var aktive prøvere lenge.

 

Jeg hadde orgasme etter mannen, ble liggende i sengen lenge etterpå. Den ene gangen lå jeg med beina oppover veggen.

 

 

Anonymous poster hash: 80f65...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss det funket å ha sex 2 dager før EL

Haddr ikke sex den mnden, dagen før EL eller på EL fordi jeg var bortreist. Jaggu blei det ikke barn ut av det😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde senere eggløsning enn jeg trodde. Vi brukte ikke prevensjon for vi var litt sånn: skjer det så skjer det. Så vi var veldig avslappet. Jeg tror det klaffet akkuratt den måneden fordi det var den måneden det passet minst at det kunne skje. I tillegg så skjedde det veldig spontant på et offentlig sted. Så det var nok en del hormoner i kroppen når det skjedde...

 

Anonymous poster hash: cb296...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bestemt at dette ble siste prøve mnd! Drakk til og med alkohol (2 cider) før el, noe jeg ikke har gjort på leeenge! Og jeg prøvde bidronning tabletter for første gang. Vært utrolig sliten i ca 4 dager nå, testet positiv i dag på 10 dpo. Og ja,tisser oftere enn vanlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy

Hadde sex .... 😂

 

Hadde nettop bestemt oss for at startskuddet nettop gikk av da vi, etter 2 mnd tørke (!! 😖) bestemte oss for å sette igang med prøvingen. 2 mnd med MYE jobb og slit btw.. Vi hadde ikke overskudd eller noe frem til da spiren festet seg da ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste nyere forskning som slår ihjel den gamle myten om at man skal "spare på" mannen sæd,. Det viser seg at om man har sex 1-2 ganger om dagen, vil det alltid være friske, raske svømmere der. Det blir ikke like stor mengde sperm når man har sex hver dag(eller to gager om dagen), men kvaliteten på spermen blir bedre.

 

http://www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/ingen-vits-aa-spare-paa-saeden/a/65892/

 

Jeg bestilte billige eggløsningstester og testet daglig da mensen hadde gitt seg, og så at verdiene steg litt for hver dag..

Vi stolte på teorien og hadde sex to ganger om dagen to dager før eggløsning(når testen begynte å bli litt serke) og på selveste dagen da eggløsningstesten var sterkest. Lå med beina høyt i 20 minutter,..

Mannen dro på jobbtur dagen etter eggløsningstesten var som sterkest, så da fikk vi ikke gjort noe mer..

Men vi klarte det!Er gravid som bare det:)

 



Anonymous poster hash: bf9a7...007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg leste nyere forskning som slår ihjel den gamle myten om at man skal "spare på" mannen sæd,. Det viser seg at om man har sex 1-2 ganger om dagen, vil det alltid være friske, raske svømmere der. Det blir ikke like stor mengde sperm når man har sex hver dag(eller to gager om dagen), men kvaliteten på spermen blir bedre.

 

http://www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/ingen-vits-aa-spare-paa-saeden/a/65892/

 

Jeg bestilte billige eggløsningstester og testet daglig da mensen hadde gitt seg, og så at verdiene steg litt for hver dag..

Vi stolte på teorien og hadde sex to ganger om dagen to dager før eggløsning(når testen begynte å bli litt serke) og på selveste dagen da eggløsningstesten var sterkest. Lå med beina høyt i 20 minutter,..

Mannen dro på jobbtur dagen etter eggløsningstesten var som sterkest, så da fikk vi ikke gjort noe mer..

Men vi klarte det!Er gravid som bare det:)

 

 

Anonymous poster hash: bf9a7...007

 

er fra 2003, men ny for oss ihverfall, som alltid har gjort motsatt og spart opp:)!f

 

 

Anonymous poster hash: bf9a7...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi prøvde ikke en gang. var ikke planlagt men vet jeg ble gravid når vi var på besøk hos søster til sambo, da sov jeg med sæden inni meg hele natta for jeg våget ikke å gå ut i tilfelle de hadde hørt oss :P
barnslig? jada det er meg det!!



Anonymous poster hash: 279c4...da6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi var fast bestemt på å ikke få mai baby pga stedatter skal stå til konfirmasjon mai neste år og vi ville ikke risikerer å ødelegge for ho. Etter flere mnd uten hell kom vi frem til at sjansen for at det skulle skje akkurat denne mnd var svært liten. Tok 1 runde i halmen og vips der satt den gitt. Så da blir det mai baby likevel.

Vi går gjøre det beste ut av det, krysse fingrer og håpe at jeg ikke føder akkurat den dagen frøkna konfirmeres.

 

Anonymous poster hash: 6dc6a...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

2. runde med clear blue fertilitetsmonitor... denne gangen hoppet vi i høyet alle dagene den viste både høy og maksimalt.. ;) Fikk positiv test allerede 7. dpo.. tok test da jeg plutselig fikk flashback fra alle symptomer og følelser i forrige svangerskap...



Anonymous poster hash: 435fe...a23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde prøvd i 4mnd, mensen var forsinket, jeg ble lei meg og tenkte at jeg aldri kom til å bli gravid når jeg ikke fikk eggløsning og mensen en gang. Det viste seg at jeg hadde hatt eggløsning en uke etter at jeg skulle hatt mens, og ble da gravid.

 

Følte noe var på gang og tok noen eggløsningstester som ble knallpositive hver dag. Hadde billigstrimler med graviditetstester liggende og slengte en i koppen uten forhåpninger. Ble sjokkert da den var positiv. Var da nesten 5 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det vi gjorde annerledes var at jeg la meg på rygg med rumpa til værs etter sex. I 20 min :-P 3 dager etterpå fikk jeg vondt i magen og skjønte at jeg hadde fått eggløsning, og fortvilelsen var stor når samboer den dagen hadde dratt bort. Så da ble jeg ganske lei meg, men jeg ble gravid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sex litt oftere og brukte el-test og temping :) Men det var så å si 1pp.

Måneden før var det litt hippigere sex en til vanlig men ellers ikke noe "aktiv" prøving. Vi prøvde 3 ganger med gutten vi har i dag bare med litt hippigere sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var lei av at det ikke klaffet. Tok en kjappis med sambo og reiste til søskenbarnet mitt. Der røykte jeg en 20pk om dagen og vi var ute på rideturer. Drakk et par cider og ga blaffen i eggløsning, ikm og alt. Kom hjem etter en uke og følte meg i uggen form. Og vips der hadde jeg en positiv test.

 

Anonymous poster hash: 1f1b2...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga blaffen! Etter SA for over 1 år siden var syklusen helt på bærtur, men de siste mnd var den begynt å stabilisere seg. Mnd før det klaffet begynte den igjen å tulle, så siden jeg ikke visste når verken eggløsning eller neste mens ville komme ble det til at prøvingen ble satt på vent. Men ene kvelden oppdaget jeg at jeg hadde eggløsningsslim, og samme kvelden hadde vi sex. 
Tenkte ikke mer over det de neste ukene, gikk bare å ventet på at mensen skulle komme og om den ville komme til normal tid. Men når jeg kun fikk brun utflod og ikke noe mer, tok jeg en test og da var den positiv :)



Anonymous poster hash: 921ec...b07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...